InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Og atpåtil så kjører jeg en ubergammel build av winamp. Ikke disse nye med nytt skin. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis jeg hadde tatt album hadde jeg bare blitt jækla lei artisten og sjangern etter å ha hørt på det i timesvis. Bedre med variasjon ^^ Jeg tenker sånn her feks: Blir ikke samme artisten hele tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Huh? Åja, nei iii! Stor I Hva er det egentlig du holder på med med den musikklista di? Skal høre gjennom fra a-å uten å hoppe over en eneste sang. Jeg tror faktisk aldri jeg har gjort det før. Er heldigvis ikke hele musikksamlinga, bare hovedlista mi. Ah, det hadde uansett tatt for lang tid for meg å gjøre. Jeg er oldschool og kjører Winamp med shuffel FTW! Jeg kjører WinAmp 2.95. Winamp er gay. Du er gay. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Aha, forsåvidt greit det. Den kan gjøres en annen gang. Liker at jeg får så mange forskjellige sanger nå Ah, det hadde uansett tatt for lang tid for meg å gjøre. Jeg er på dag 3 nå Men eksamenslesinga går litt i veien. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg er for perfeksjonist. Jeg må høre på et helt album. Starter på første, og hører til slutt. Men nå har jeg lite sanger på Spotify da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg er glad i Shuffleknappen, trenger ikke nødvendigvis mye sammenheng. Men digg å kjøre hele album av og til og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Aha, forsåvidt greit det. Den kan gjøres en annen gang. Liker at jeg får så mange forskjellige sanger nå Ah, det hadde uansett tatt for lang tid for meg å gjøre. Jeg er på dag 3 nå Men eksamenslesinga går litt i veien. Ah. Jeg vet ikke hvor mange dager det vil ta å høre gjennom samlinga mi. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Men som sagt, det er ikke hele samlinga mi jeg hører på, det hadde jo vært umulig haha Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ingenting er umulig. Om noen har fortalt deg det så må du ikke ta dem seriøst. You can do what ever you want in life!!! :!: Dette var forøvrig en oppfordring til å høre hele samlingene din.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Vil ikke kalle det samling om det er på pcen. Sjur, har du alle de låtene i fysisk format eller er det lastet ned? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Shuffle knappen er awesome, blir det mye variasjon hvis du har en del liggende på en liste. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ingenting er umulig. Om noen har fortalt deg det så må du ikke ta dem seriøst. You can do what ever you want in life!!! :!: Dette var forøvrig en oppfordring til å høre hele samlingene din.. Du vil ikke jeg skal stå på eksamen du Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg er oldschool og kjører Winamp med shuffel Du veit du kan kjøre nyeste versjon og enda bruke oldschool-skin? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ja8rNm8qou4&feature=related Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Vil ikke kalle det samling om det er på pcen. Sjur, har du alle de låtene i fysisk format eller er det lastet ned? Jeg har vel i snitt 6444/116870 i fysisk form. Det være seg CD, vinyl eller kassett. Men det meste er nok lastet ned. Enten ulovlig eller lovlig. Og jeg kaller det en samling, om det er på PC-en eller fysisk. Jeg har også en "liten" samling e-bøker, selv om det ikke er i nærheten av hvor mange bøker jeg har i fysisk form. Og hva med bilder? Jeg har en rimelig stor samling av bilder. Bilder jeg har tatt selv, en del tusen bilder av meg selv, webcomics jeg har høyreklikk - lagre som på hver jævla stripe, humor og bilder av random mennesker jeg ikke har den ringeste anelse om hvem er, men som jeg har lastet ned fordi "Hvorfor ikke?". Derfor har jeg feriebilder av en eller annen kroatisk familie på badeferie på 90-tallet. Har også julebildene deres. Jeg vil argumentere for at i disse dager har det ikke så mye å si om hvordan du har fått tak i det du samler på, eller om du har det fysisk, digitalt eller inne i hodet ditt. Man kan jo samle på minner for eksempel, og selv om du kan ha noen minner i fysisk form (jf. minnebøker), så har du de aller fleste gjemt inni deg. Ingenting er umulig. Om noen har fortalt deg det så må du ikke ta dem seriøst. You can do what ever you want in life!!! :!: Dette var forøvrig en oppfordring til å høre hele samlingene din.. Du vil ikke jeg skal stå på eksamen du Du mener du ikke kan høre på musikk samtidig som du leser? oO Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Så jeg kan sitte å lagre bilder av kjente kunstverk på harddisken og si jeg samler på kunst? Det var ikke ment som å rakke ned på deg forresten, lurte bare på om du satt på haugevis av cder osv da jeg har sett bilder av hvor mange bøker du har. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg er oldschool og kjører Winamp med shuffel Du veit du kan kjøre nyeste versjon og enda bruke oldschool-skin? Men da er man ikke oldschool. Da er man newfag med oldschool tendenser.. Edit: Bare en newfag ville komt med et så teit forslag bundy.. hint hint :!: Endret 6. desember 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg