Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inb4 Datasmurf våkner klokka to og seier at han verkeleg, verkeleg hadde planar om å stå opp og gå på kurs, og at han ikkje forstår kvifor det alltid går sånn med han og noko om at det er mor hans si feil som ikkje fødte til termin.

Close, but no cigar.

Jeg våkna halv to, jeg hadde ingen planer om å stå opp og gå på kurs i dag, jeg sendte melding til en av kontaktene mine der nede og sa jeg følte meg tett og rimelig forkjøla og ville ikke smitte de andre kursmedlemmene. Jeg fikk svar tilbake om at det var greit, det var ikke obligatorisk oppmøte, men det var fint at jeg sa i fra og så sees vi på torsdag.

Jeg kommer ikke på noe som irriterer meg her og nå, og har ingenting å klage over heller. Annet enn at jeg begynner å bli litt forutsigbar kanskje. Vil ikke ende opp som Bundy heller.

Nå blir det opp for å hive i meg noen brødskiver med ovnsbakt leverpostei (omnomnom), et stort glass laktosefri melk og fikse meg en stor kopp kamillete.

Så tror jeg jeg skal støvsuge og vaske kjøkkengulvet. Det var rimelig klissete i går kveld.

Du er faen meg en 10-åring i en voksen kropp. Skremmende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det er greit at en fyr på over 20 ringer kolleger og later som han er syk. Det er bare latterlig.

Ringer? Du får meg ikke til å ringe om jeg så får penger for det.

Jeg sendte selvfølgelig melding, og forkjølelse regner jeg som å være syk. Jeg går jo rundt og nyser dagen lang og snørra flommer ut. Da er det ikke digg å sitte på kurs i timesvis.

Lenke til kommentar

Also, nei, det er ikke interessant. Slikt bør ikke sensureres eller revideres.

Jeg finner det å lese om det svært interessant.

Det er en godt skrevet artikkel, og det er skremmende å lese. Jeg var jo i og for seg klar over at de fjernet Hoa i reviderte utgaver av sangbøkene (og for den saks skyld omgjorde nigger til slave i Mark Twains bøker, og å gjøre om Efraim Långstrump til sydhavskonge i stedet for negerkonge), men jeg visste ikke at det stakk så dybt.

Eller hvor vanskelig det skal være å finne "Glade musikanter" i sin originalform, eller "I hottentottenes land" generelt.

Ser ut som om jeg må frem med de gamle sangbøkene og spille de inn selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...