Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ikke sant?

Nå er jeg lei av å være dyp og grundig når jeg finner søte jenter og se etter alle andre egenskaper enn utseendet.

Syns jeg kan få lov til å slippe løs dyret i meg og kommentere en skuespillers pupper igjen.

Sist jeg gjorde det, ble det bråk, men det var riktignok på barneskolen og jeg var forelska i Brooke Shields etter å ha sett The Blue Lagoon

Lenke til kommentar

Weee jeg må sitte oppe i hele natt fordi jeg jobber nattskift til uka...og lure på hva jeg skal finne på frem til jeg går og legger meg..Hmm..dra fram Sacred Gold og spille det, kanskje. Er så pisslei WoW at jeg ikke orker tanken på mere grinding en gang.

Pluss at min beste kompis IRL og ingame slutta for godt forrige uke. Drastisk. Overførte 3000G til meg, sletta alle karakterene sine og sa opp kontoen. Game over. Blir liksom litt kjedelig å spille alene når han har vært der de siste 2 årene. Jeg er ikke akkurat noen nettverksbygger ingame. Avslår alle group invites og random guild invites, og snakker fremmede til meg direkte logger jeg av for å bli kvitt dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Weee jeg må sitte oppe i hele natt fordi jeg jobber nattskift til uka...og lure på hva jeg skal finne på frem til jeg går og legger meg..Hmm..dra fram Sacred Gold og spille det, kanskje. Er så pisslei WoW at jeg ikke orker tanken på mere grinding en gang.

Pluss at min beste kompis IRL og ingame slutta for godt forrige uke. Drastisk. Overførte 3000G til meg, sletta alle karakterene sine og sa opp kontoen. Game over. Blir liksom litt kjedelig å spille alene når han har vært der de siste 2 årene. Jeg er ikke akkurat noen nettverksbygger ingame. Avslår alle group invites og random guild invites, og snakker fremmede til meg direkte logger jeg av for å bli kvitt dem.

Lese ei god bok? :)

Lenke til kommentar
Det er jo norsk og sidemål som er mest morosamt på skulen, då. :dontgetit:

Med unntak av engelsk er alt aidsbefengt.

Tykkje du ikkje musikk eller noko er gøy?

Det som er så dumt med norsk og sidemål er at det ikkje er noe konsentrasjon på teiknsetting og rettskriving, berre kor fine stilane er etc.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...