Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lå du og tenkte for mye på heite mannfolk? :tease:

Jeg er tett som et uvær, gjør vondt å være våken. Tror jeg sover litt mer før jeg drar på kurs.

Det må nok ha vært det ja :/

Jeg vil også ha muligheten til å sove mer -.-

Skal jeg da påta meg deler av skylden for å ha introdusert deg til tråden?

I så fall beklager jeg. Litt.

Men nå skal jeg sove litt, kos dere på jobb / skole / hva enn Bundy gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inb4 Datasmurf våkner klokka to og seier at han verkeleg, verkeleg hadde planar om å stå opp og gå på kurs, og at han ikkje forstår kvifor det alltid går sånn med han og noko om at det er mor hans si feil som ikkje fødte til termin.

Endret av Eplefe
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Inb4 Datasmurf våkner klokka to og seier at han verkeleg, verkeleg hadde planar om å stå opp og gå på kurs, og at han ikkje forstår kvifor det alltid går sånn med han og noko om at det er mor hans si feil som ikkje fødte til termin.

Det der er faktisk den beste posten jeg har lest på forumet på lang lang lang tid. (Som ikke er min egen da).

Lenke til kommentar

Kom på at det eneste du glemte var klaging over at han er oppvokst i trøndelag og ikke Rogaland. Ellers perfekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...