Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lå du og tenkte for mye på heite mannfolk? Jeg er tett som et uvær, gjør vondt å være våken. Tror jeg sover litt mer før jeg drar på kurs. Det må nok ha vært det ja :/ Jeg vil også ha muligheten til å sove mer -.- Skal jeg da påta meg deler av skylden for å ha introdusert deg til tråden? I så fall beklager jeg. Litt. Men nå skal jeg sove litt, kos dere på jobb / skole / hva enn Bundy gjør. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Men nå skal jeg sove litt, kos dere på jobb / skole / hva enn Bundy gjør. I can fap to this. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du er en merkelig skrue.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du er en merkelig skrue.. Jeg er en merkelig løk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fordi du har flere lag? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fordi du har flere lag? Fordi du får tårer i øynene dine når du skreller meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Mao: Bundy vasker seg aldri. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Mao: Bundy vasker seg aldri. Hvorfor vaske seg når ei dame kan suge vekk kukosten? EDIT: Bare trene hun riktig. Endret 6. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er noe av det kvalmeste jeg har lest. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Mao: Bundy vasker seg aldri. Hvorfor vaske seg når ei dame kan suge vekk kukosten? EDIT: Bare trene hun riktig. Ja det er jo ikke pølsa man blir tjukk av bare sausen ... og osten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er noe av det kvalmeste jeg har lest. Det er Bundys forsvarsteknikk. Når jenter kommer for nært han, kommer han med motbydelige uttalelser som skremmer de bort. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen jenter har fetish for det, du veit det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Inb4 Datasmurf våkner klokka to og seier at han verkeleg, verkeleg hadde planar om å stå opp og gå på kurs, og at han ikkje forstår kvifor det alltid går sånn med han og noko om at det er mor hans si feil som ikkje fødte til termin. Endret 6. desember 2011 av Eplefe 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg trenger en kropp jeg kan voldta og torture Lars, er du våken? ^^ Endret 6. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen jenter har fetish for det, du veit det? Er som regel den første til å forsvare merkelige fetisjer, men.. det er fortsatt det kvalmeste jeg har lest Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Inb4 Datasmurf våkner klokka to og seier at han verkeleg, verkeleg hadde planar om å stå opp og gå på kurs, og at han ikkje forstår kvifor det alltid går sånn med han og noko om at det er mor hans si feil som ikkje fødte til termin. Det der er faktisk den beste posten jeg har lest på forumet på lang lang lang tid. (Som ikke er min egen da). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er som regel den første til å forsvare merkelige fetisjer, men.. det er fortsatt det kvalmeste jeg har lest Pft. Jeg liker ost, du liker ost. Alle liker ost, deal with it. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Inb4 Datasmurf våkner klokka to og seier at han verkeleg, verkeleg hadde planar om å stå opp og gå på kurs, og at han ikkje forstår kvifor det alltid går sånn med han og noko om at det er mor hans si feil som ikkje fødte til termin. Kom på at det eneste du glemte var klaging over at han er oppvokst i trøndelag og ikke Rogaland. Ellers perfekt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det jeg nettop gjorde> Pic related. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 faen så lang tid det skulle ta å bli edru nok til å kjøre. Slutta å drikke i 2 tia, men har enda 1,2 i promille:-o føler meg helt klinke edru så må være no feil med alkotesten til mor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg