Kammizez Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Når jeg hører "shirtless celebrities" tenker jeg umiddelbart på Edward som glitrer i månelyset mens han forteller Bella hvor HARDT det er å være et monster. Eller varulv-fyren som sutrer i bar overkropp over at Bella vil ha vampyr-fyren istedet for han. Du har sett for mye Twilight... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Når jeg hører "shirtless celebrities" tenker jeg umiddelbart på Edward som glitrer i månelyset mens han forteller Bella hvor HARDT det er å være et monster. Eller varulv-fyren som sutrer i bar overkropp over at Bella vil ha vampyr-fyren istedet for han. Sånn som dette? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Den var ganske så åkei, Hille. kanskje litt overkill med dubstepeffekter, men fortsatt tøff Favorittlåta mi at the moment overkill på overkill med dubstepeffekter, but I like it 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jonas, for en ubeskrivelig fet låt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Digget sangen! Har bare blitt mer og mer glad i dubstep. For en fantastisk sjanger. inb4 lol jeg hørte på dubstep før det var kult osv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hipsterne hørte på alt før det ble kult. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 sjekk ut denne channelen, så får dere ikke sove i natt. Jeg har ikke lyd, så jeg hører ikke hva hun sier... men det var litt trist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Må være slitsomt å være så gal at man koder sin egen tekst så ikke "De" skal lese det med bottene sine som saumfarer nettet etter gale meninger og forfølger deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Da tar jeg kveld. Opp om 6 timer og dra på livsstilskurs. Om jeg ikke har tetna til så kraftig at jeg sliter med å puste via nesa da. Nobody likes a mouthbreather. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 seriøst de videoene var skumle åh det er forferdelig å (prøve å) sove med tett nese Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Setter på en episode av Dexter! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sa noen dubstep?! http://monstercat.com/live/! 2 timers topp kvalitet dubstep stream! Starter NÅ. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sukk. Mer snø. Masse snø. Så mye snø at parabolen streiker og jeg ikke får sett Star Trek før jobb. :< Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Star trek?? Er det virkelig noen som ser på den dritten? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sukk. Mer snø. Masse snø. Så mye snø at parabolen streiker og jeg ikke får sett Star Trek før jobb. :< Slå den med en kost! Da funker det, gjort det selv. Har MASH marathon nå, jeg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva er det med hjernen min som ikke lar meg sovne selv om jeg er kjempetrøtt? Tror ikke jeg sovna før halv fire i natt... dårlig gjort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lå du og tenkte for mye på heite mannfolk? Jeg er tett som et uvær, gjør vondt å være våken. Tror jeg sover litt mer før jeg drar på kurs. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) 477777 get EDIT: DAMN Endret 6. desember 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lå du og tenkte for mye på heite mannfolk? Jeg er tett som et uvær, gjør vondt å være våken. Tror jeg sover litt mer før jeg drar på kurs. Det må nok ha vært det ja :/ Jeg vil også ha muligheten til å sove mer -.- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Faen ta kåthet. Men så er vi jo lagd for å knulle :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg