Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja ja. Derfor skal jeg jobbe enda mer med søknaden denne gangen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 For å si det sånn, søknad, erfaring etc gir et inntrykk. Edit: er nok greiest om du tror det er fordi du er jente. Nå er du slem igjen Gi deg. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja. Det motsatte av snill og hyggelig. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg skal gi deg slem jeg. Din helvettes forbanna døgnekke av en opphugga forspist drittsekk.. Sinnet var forøvrig rettet mot musematta mi som nettopp ga meg et papercut.. Fuck det var vondt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skal du poste flere lettkledde bilder av deg i natt og? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor da? I stortåa? Jeg skal gi deg slem jeg. Din helvettes forbanna døgnekke av en opphugga forspist drittsekk.. Sinnet var forøvrig rettet mot musematta mi som nettopp ga meg et papercut.. Fuck det var vondt Mhm, du er ikke så flink til å formidle slem, det var mer søt. Skal du poste flere lettkledde bilder av deg i natt og? Det tror jeg hadde vært en god ide. Det hjelper mot papercuts har jeg hørt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 For å si det sånn, søknad, erfaring etc gir et inntrykk. Edit: er nok greiest om du tror det er fordi du er jente. Nå er du slem igjen Gi deg. Ikke la deg lure, han er snill og grei på ekte. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Skal du poste flere lettkledde bilder av deg i natt og? heh edit: Klippa meg i dag. For første gang på flere år har jeg testa noe nytt! Gått for kort på sidene og rufsete på toppen. Kjenner jeg er litt smånervøs for hva folk synes om det. Forandring fryder, men ikke alltid til det bedre :!: Endret 5. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da forventer vi selvfølgelig bilde. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Bilde! Forresten kommer sikkert hårsveisen bedre til sin rett hvis du poster et lettkledd bilde! Helt sant. Endret 5. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja men det er jo faktisk sant da! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Blir nok ikke bilde nei. Må lufte situasjonen på jobb i morra. Se hva folk sier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Blir nok ikke bilde nei. Må lufte situasjonen på jobb i morra. Se hva folk sier Nei, du må lufte situasjonen på nett, før du drar på jobb i mårra. Det er lurere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Sant, så sant! For eksempel i sikletråden! Ah, vel, jeg må fortsatt takle det å skifte stomiposer, tørke dem, dusje dem etc. Å skifte stomipose er så absurd at det egentlig gir meg et lite kick, jeg føler meg som den verdensmesteren når jeg gjør det! Men skal søke på noen bokhandler i vinterferien, har heller lyst til det i sommer enn sykehjem.. Er så siiinnsykt slitsomt og tungt for ryggen. Bohandel har jeg alltid hatt lyst å jobbe i Ja, bokhandel hadde vært sjeft. Bibliotek også, men psykologen min tror det blir for mye stress for meg og at jeg heller bør satse på et stille og rolig arkiv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 heh, når Datasmurf ønsker bilde så skal jeg heller vurdere det! :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mannetråden? den er så uaktiv at den forsvinner og glemmes helt. heh, når Datasmurf ønsker bilde så skal jeg heller vurdere det! :!: Men ikke når jeg og Hedvig ønsker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg