Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil ikke, har selvfølgelig ikke noe som helst man kan gjøre med negler annet enn å klippe dem, og du kan ikke tvinge meg! :p

Du! Tek du frilansoppdrag? Og kor mykje kostar det? xD

seff gjør jeg det :)

 

kommer helt ann på hva du vil ha men en tegning med en til to karakterer og bakgrunn blir på 500. så derifra og opp. det er uten farger ofc fordi det tar lengre tid.

Lenke til kommentar

Det gjør jeg nesten hver gang jeg bytter fra nattskift til dagskift hver 3. uke. Har stort sett sånne netter natt til søndag og natt til mandag.

Gidder jo ikke stå opp eller slå på lyset, så ligger bare og later som jeg sover i 7 timer.

 

De på jobb sier det er bare å stå opp og slå på TV'n eller se en kjedelig film så sovner man etterhvert. Men jeg orker liksom ikke stå opp igjen heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg egentlig savner nattejobbing/skiftjobbing. Når en er såpass usosial som jeg er er det veldig greit å ha den vekslingen + en får gjerne fri mer i lengre perioder enn bare kvelder (sånn at en kan nerde i lange perioder av gangen - gå lei - jobbe i lange perioder av gangen og så være kjempehappy med å nerde videre!).

Lenke til kommentar

En jobbsøknad må jo virkelig skrives inviduelt for jobben :p

 

Datasmurf: Jeg også, en i klassen min som jobber innenfor helsevesenet, han hjelper en som er funksjonshemmet riktignok, og nattevakt for det meste. Men han tjener jo fett ved siden av studiene, og jobber ikke mange dagene. Det er lange dager/netter, men han sitter uansett bare og gjør skole eller ser på film osv.

Menmen, det å tørke ræva til en eller annen er dealbreaker for min del.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Om jeg hadde sett for meg at jeg klarte å jobbe med eldre og syke, hadde jeg glatt søkt meg til nærmeste gamlehjem med rehab. Vandre rundt og synge skillingsviser for / med de gamle, hjelpe dem med kryssord, diskutere litteratur og musikk fra gamle dager, spille kort osv.

 

Good times!

 

Og skifte bleier, stomiposer, dusje de, hjelpe på do, tørke, osv :tease:

 

Jeg har faktisk blitt en kløpper på å skifte stomipose!

 

Men mye av det du sa da. Jeg har blitt ganske populær blant de eldre fordi jeg liker å synge for dem.

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Nettopp, det er det som gjør at jeg ikke har søkt på en jobb som det. Eller huske på hvem som skal ha hvilke piller. Eller må jeg ha h&s-utdanning for å ta meg av medikamentene deres?

 

Vel, det og det faktum at større forsamlinger med mennesker gjør meg lettere nervøs, jeg synes det lukter forferdelig på gamle- og sykehjem (for ikke å snakke om sykehus, det holdt lenge med å jobbe i kjelleren på et) og at jeg trenger å bare kunne forsvinne inn på et bakrom i en halvtime eller så med en bok og musikk for å forsvinne inn i min egen verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...