Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det ikke sånne nettsted som kjenner igjen melodier og sånn? Prøv å syng inn sangen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bedre enn å høre på noe som høres ut som en døendes geit. Jeg tror Hansern tok med seg en geit på en eller annen konsert, for å ofre den. Det kan ha vært noe jeg drømte. Han popper litt for ofte opp i mine drømmer... Knall! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Til dei som bryr seg (aka _Hedvig): Eg landa på ei glitterlaus Chanel Peridot-dupe frå Kicks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er så fordømt handy av meg. Skifter og bytter plass på dører i leiligheten min. Har satt soveromsdøra inn til stuen, og skal flytte kjøkkendøra til soverommet. Kluet er at jeg får dør inn til stuen, og varmet opp rommet her mye bedre. Selv om kjøkkendøra ikke blir til å passe helt til soverommet, så spiller ikke det så stor rolle. Jeg fikser! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Uovervinnelig? Begynner å øve på autografskriving.. Vi burde ha en egen hyllest tråd eller noe. Hvorfor er det ingen som har gjort noe med dette FANTASTISKE forslaget til Gypsy ennå?? Vi = forumjenter. Ja, trikset er å gjøre det så raskt og uoversiktelig som mulig. Godt spørsmål, jeg hadde en hyllest-tråd en periode. Vel og merke etter at noen hadde laget en hat-tråd mot meg, men ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Stilig Eplefe!! Jeg landa på asusblå igjen som påføres NU! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det ikke sånne nettsted som kjenner igjen melodier og sånn? Prøv å syng inn sangen Soundhound! Likte lakken, Beccafe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Stilig Eplefe!! Jeg landa på asusblå igjen som påføres NU! Eg trur eg skal legge på svart skrått ned på halve neglen. Om eg orkar. Mogleg eg tar det i morgon, men då kan eg ikkje legge topcoat. Og det kjenns feil. *flails* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Du vet du vil, now go for it. e: Misfits er alt for awesome. Endret 5. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ^^ Fire lakk og fortsatt gjennomsiktig.. sigh Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvilket tall er X dersom x + x + x = x * x * x Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ^^ Fire lakk og fortsatt gjennomsiktig.. sigh Liker glitringen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvilket tall er X dersom x + x + x = x * x * x Takker på forhånd for svar! -1. woho, I won! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hvilket tall er X dersom x + x + x = x * x * x Takker på forhånd for svar! Herfra bør du klare resten. Endret 5. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ta-daa. Så var det bare andre hånden... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 svaret er x wat to do nao. lat dag etter skolen i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg ser ingen negler på det bildet Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 svaret er x wat to do nao. lat dag etter skolen i dag. Lakker neglan du og Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 vil ikke, har selvfølgelig ikke noe som helst man kan gjøre med negler annet enn å klippe dem, og du kan ikke tvinge meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg