Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg har kun en helt blank negllakk, og den har jeg hatt i 5 år sikkert. Ikke det jeg bruker mest av akkurat. Jeg har blitt litt avhengig siste året. Kjenner meg fint igjen i samlinga til Eplefe Kan jo være en fan? Jeg er kjendis! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Uovervinnelig? Begynner å øve på autografskriving.. Vi burde ha en egen hyllest tråd eller noe. Hvorfor er det ingen som har gjort noe med dette FANTASTISKE forslaget til Gypsy ennå?? Vi = forumjenter. Endret 5. desember 2011 av _Hedvig 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg lurer på om eg skal gå for kvit og svart, eller sølv og svart. Eg har ei taupe som er rimelig stilig. Eg har ikkje aning på kva eg eigentleg VIL ha på neglene mine. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Svart og sølv er jo litt julefestaktig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Na na na Come on. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hrm, ja... Sånn sett kunne eg gått for grønt og... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Neei, ikke begynn med sånne stygge sanger her da 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Sier hun som hører på Kaizers. You're gonna make me feel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Av en eller annen grunn fikk jeg den gamle sangen som går sånn laila-la...laila-laila-lailala..laila-la. laila-laiiiiiiiiiila lailalaiiiiiiiiila-laila-la. Lurer på hva den heter. Rytmen er sånn bom bom bom tsh bom bom bom tsh også er det en akustisk gitar. Endret 5. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bedre enn å høre på noe som høres ut som en døendes geit. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Bedre enn å høre på noe som høres ut som en døendes geit. Jeg tror Hansern tok med seg en geit på en eller annen konsert, for å ofre den. Det kan ha vært noe jeg drømte. Han popper litt for ofte opp i mine drømmer... Endret 5. desember 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er ikke en norsk sang..det er bare en vri på lalala at han sier lailala..sånn 70-talls sang..faen dah. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er jo faktisk en sang som heter Layla, den er lite norsk ^^ Uhmmm.. ob-la-di, ob-la-da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Minner litt om den live is life..lalaaaalaaaalala..life is life..lalalaaaalalalaa..labarapapaplife. En sånn livesang fra 80-tallet en gang. Layla er en sløkk eric clapton-låt, er hvertfall ikke den. Endret 5. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Opus - Life is life. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jah..det var den..men ikke den lailailaaa sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg