Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ut som mitt forhold til realfag. Altså. Snu det du sa på hodet, så har man meg. Så du har min dypeste medfølelse. x)

Bra :) . Eneste problemet er at matematikken begynner å "bli snudd" på hodet når det kommer til vektorer (blabla retninger med benevninger) så der går ikke alt like strålende. Fysikk er vel det eneste faget jeg faktisk har det gøy med.

Kjemi - Kjedelig, men lett å få med seg.

(Ny)Norsk - #="/)%)"#

Gym - ?#(/"(#/(%"/

Matematikk - :)

Fysikk - :love::love:

Osv osv osv

Å herre, Portal er genialt :D har ikke lyst til å legge meg, vil bare spille Portal, hadde det ikke vært for at jeg skal opp halv åtte i morgen så :(

Noen av oss skal opp klokka 6 daaaah, slutt å syt.

Lenke til kommentar

Chokke. Ut fra det der er du noe av det merkeligste jeg noensinne har støtt på på internett. x)

Vi er enige om gym, men der tror jeg likheten stoppet. Og kjemi? KJEDELIG OG LETT? O_O Nå har ikke jeg hatt kjemi, takk gud, bare hatt noen naturfaglærere som absolutt likte det og ville snakke om det, og det er jo totalt ubegripelig. xD

Lenke til kommentar
Kjemi er gøy! Så hysj lxzm.

Gym er heeerlig!

Matte er "ok"

Fysikk er stykke kake.

Der :)

Sikker på at kjemi er latinsk for diare eller noe annet drit :)

Rapportskriving, vet du, stort stress for oss som elsker å utsette alt til siste timen. "Organisk kvalitativ analyse"... Yeeeeey :sick: . Teorien er forholdsvis lett, men regningen i praksis er så mange bagateller man må huske på...

Og gym er kjedelig for oss som ikke løper 4 km på under 25 (35 :whistle) minutter, liksom.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller Ida Elise Broch den søteste og vakreste jenta i Norge?

Hu som spiller i switch og i mannen som elsket yngve btw.

Er nok bare deg =)

Gah...horumet streiket nettopp for meg. Merkelig bug altså, når brodern henter stash ifra meg så låser diskusjon.no seg men ikke noe annet.

*hente slegge og drepe dlink routeren*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...