Aces Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, nå får dere komme dere i seng alle mann! Ellers går jeg glipp av så mye når jeg legger meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Penger, kjære deg. Hadde jeg hatt flust av de ville jeg flydd. Har fått sett masse The Wire though, så jeg klager ikke Meh, I zee! Bytex, svar meg! Spurte for evigheter siden hvor du jobber. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Høres ut som mitt forhold til realfag. Altså. Snu det du sa på hodet, så har man meg. Så du har min dypeste medfølelse. x) Bra . Eneste problemet er at matematikken begynner å "bli snudd" på hodet når det kommer til vektorer (blabla retninger med benevninger) så der går ikke alt like strålende. Fysikk er vel det eneste faget jeg faktisk har det gøy med. Kjemi - Kjedelig, men lett å få med seg. (Ny)Norsk - #="/)%)"# Gym - ?#(/"(#/(%"/ Matematikk - Fysikk - Osv osv osv Å herre, Portal er genialt har ikke lyst til å legge meg, vil bare spille Portal, hadde det ikke vært for at jeg skal opp halv åtte i morgen så Noen av oss skal opp klokka 6 daaaah, slutt å syt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Å herre, Portal er genialt har ikke lyst til å legge meg, vil bare spille Portal, hadde det ikke vært for at jeg skal opp halv åtte i morgen så Hørt at det bare følger med Orange Box? Eller kan du få det utenom også? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hørt at det bare følger med Orange Box? Eller kan du få det utenom også? Bai it naow. http://www.steampowered.com/v/index.php?ar...e&AppId=400 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, nå får dere komme dere i seng alle mann! Ellers går jeg glipp av så mye når jeg legger meg. Ikke legg deg. Problem solved Demille, tror han jobber på Nycomed. Om jeg ikke husker riv ruskende galt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Kjemi - Kjedelig, men lett å få med seg.(Ny)Norsk - #="/)%)"# Gym - ?#(/"(#/(%"/ Matematikk - Fysikk - Osv osv osv Kjemi er gøy! Så hysj lxzm. Gym er heeerlig! Matte er "ok" Fysikk er stykke kake. Der Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Chokke. Ut fra det der er du noe av det merkeligste jeg noensinne har støtt på på internett. x) Vi er enige om gym, men der tror jeg likheten stoppet. Og kjemi? KJEDELIG OG LETT? O_O Nå har ikke jeg hatt kjemi, takk gud, bare hatt noen naturfaglærere som absolutt likte det og ville snakke om det, og det er jo totalt ubegripelig. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Kjemi er kos, i alle fall den praktiske delen. Det er all teorien som gjorde at jeg droppa det til fordel for bedriftsøkonomi (som absolutt ikke var et bedre valg). Norsk derimot, der har du der Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, nå får dere komme dere i seng alle mann! Ellers går jeg glipp av så mye når jeg legger meg. Oh tease! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Kjemi er gøy! Så hysj lxzm.Gym er heeerlig! Matte er "ok" Fysikk er stykke kake. Der Sikker på at kjemi er latinsk for diare eller noe annet drit Rapportskriving, vet du, stort stress for oss som elsker å utsette alt til siste timen. "Organisk kvalitativ analyse"... Yeeeeey . Teorien er forholdsvis lett, men regningen i praksis er så mange bagateller man må huske på... Og gym er kjedelig for oss som ikke løper 4 km på under 25 (35 :whistle) minutter, liksom. Endret 2. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 http://www.vimeo.com/681682 Mmmmh, liksom-dokumentar om emoer i bergen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Spillet ser digg kult ut da. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Matte og fysikk rocker sokkene mine anyday. Kjemi gjør det litt men.. mest matte. HIGH FIVE TIL REALFAGSFOLK. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Lykke til på skolen da til de som skal det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Er det bare meg eller Ida Elise Broch den søteste og vakreste jenta i Norge?Hu som spiller i switch og i mannen som elsket yngve btw. Er nok bare deg =) Gah...horumet streiket nettopp for meg. Merkelig bug altså, når brodern henter stash ifra meg så låser diskusjon.no seg men ikke noe annet. *hente slegge og drepe dlink routeren* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Etter å ha brukt en 10-15 minutter på Nettby, har jeg kommet frem til at det er skremmende mange jenter i alderen 18-19 år fra Bærum som heter Martine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Meg og Nie er enig i at Ida Elise Broch ser ut som en blanding av Ida og Ida2. Vakre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Meg og Nie er enig i at Ida Elise Broch ser ut som en blanding av Ida og Ida2. Vakre. Så hun dama het Ida? Ikke rart hun er populær her i dnfk. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg syns Ida Elise Broch generelt er heit, og jeg tror hun hadde vært det om hu ikke hadde hett Ida også. Typisk at hu har type Puppene hennes var akkurat perfekte også. Ja ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg