Mchansern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg er barista. Da har du sikkert lyst til å gi meg bra kaffetips på PM. Kaffen skal være like svart som negerpikk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da har du sikkert lyst til å gi meg bra kaffetips på PM. Kaffetyper, brygging, kaffedrinker..? Primært de to første, sier ikke nei til drinker. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kakaoen må være med melk! - Har mistet smaken på toro sin.. kokesjokolade-kakao ftw! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Yeah, posekakao er greit nok, men ingenting slår hjemmelaget. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ender opp med å tegne tigern omigjen gitt. var ikke så fornøyd Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Løsningen er såklart å ikke drikke kaffe. Det smaker bæsj. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I know, skal kjøpe hjemmelaget, men har en pose igjen. Bruker dere kakaopulver eller kokesjokolade? Kaffe suger btw. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kaffe er selvfølgelig supert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nei. Har forresten kjøpt en pose kaffe med sjokoladesmak. Er litt spent på den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg er så latterlig glad i kaffe. Eg vil ikkje ha fri i morgon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I know, skal kjøpe hjemmelaget, men har en pose igjen. Bruker dere kakaopulver eller kokesjokolade? Kaffe suger btw. Kjøpe hjemmelaget? Satser på at du mener kjøpe ingredienser til å lage selv. Kakaopulver når jeg mangler sjokolade og melk, sjokolade og melk ellers. Har i litt vanilje og litt chili, en dæsj Kahlua eller mørk rom, skal jeg kose meg, pisker jeg litt krem og tar en dæsj på toppen og strør litt kanel over. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kaffe? Aldri! Varm solbærtoddy er tingen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gjerne med noko attåt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Mener å huske at solbærtoddy er alt for søtt. Og ja, mente selvklart kjøpe ingredienser. Chilli og rom får jeg ikke til å stemme i kakao. Endret 5. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg er så latterlig glad i kaffe. Eg vil ikkje ha fri i morgon. Det er vel bare å møte opp det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Rom for å sprite opp, chili fordi det passer perfekt med kakao. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mener å huske at solbærtoddy er alt for søtt. Og ja, mente selvklart kjøpe ingredienser. Chilli og rom får jeg ikke til å stemme i kakao. Protip: chili var vanlig krydder i kakao blant indianere lenge før conquistadorene kom og spredde kopper og kjønnsvæsker. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er vel bare å møte opp det? Hah! Det vert i så fall til at eg sitt der i nokon timar og DRIKK kaffe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bah, jeg vil ha ny Bones-episode nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg