Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg har lyst til å kose med henne. Og Björk. Og PJ Harvey! Hvorfor kan du ikke gå rundt med magetopp nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg gler meg til kurs på jobben på onsdag, og i dag fekk eg eit skift på onsdag og. Åh, eg håpar at eg framleis er like glad i jobben min etter eit år. Eg kan ikkje sjå for meg at eg ikkje skal vere det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg vet ikke om jeg gleder meg til kursene på tirsdag og torsdag. På tirsdag er det livsstilsveiledning og på torsdag arbeidsmarked og yrkeskompetanse. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fordi magetopp ser harry ut på alle andre enn Dana Fuchs. Hun har en spesiell gave. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Julebrus eller kakao? hva skal jeg ta? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg gler meg til kurs på jobben på onsdag, og i dag fekk eg eit skift på onsdag og. Åh, eg håpar at eg framleis er like glad i jobben min etter eit år. Eg kan ikkje sjå for meg at eg ikkje skal vere det. Kva gjer du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Julebrus eller kakao? hva skal jeg ta? Ingenting er som litt kokain og meskalin på en blåmandag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fordi magetopp ser harry ut på alle andre enn Dana Fuchs. Hun har en spesiell gave. Hmm, ja, jo. Når jeg tenker meg om så har du rett i det. Julebrus eller kakao? hva skal jeg ta? Kakao. Med krem, Kahlua (eller rom), vaniljestang og chili. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Blir i såfall uten Kahlua. Ødelegger ikke fin kakao. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kakaoen må være med melk! - Har mistet smaken på toro sin.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 hehe sorry men har tegna tigern sjøl så da kan jeg like så godt tegne lua sjøl også. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde nok ikke regnet med at du ville godta min da jeg visste at du tegner selv.. Likevel var det en fin prøvetiger... Off, får ikke til å sette avataren(bildet) som jeg har lastet opp synlig.. Den er riktig i bildet over menyen til venstre da.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 du har ein fugl med ein nisselue nå. kvaliteten vart ikke så bra men. lav oppløsning? :/ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Måtte begrense til 20kb... da måtte kvalitet ned... hmm, prøve igjen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kva gjer du? Eg er barista. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg er barista. Da har du sikkert lyst til å gi meg bra kaffetips på PM. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da har du sikkert lyst til å gi meg bra kaffetips på PM. Kaffetyper, brygging, kaffedrinker..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg