Slimda Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Men det blir jo feil. Det var sludd ute nå, men det var ganske fint å gå en liten tur likevel. Neeejj! I sånt vær sitter man inne og koser seg med noe koselig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Var ganske ille når jeg gikk fra jobb. Les: gikk fra jobb. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tror jeg må begynne å presisere alle de bra tingene jeg gjør. Kansje blir dere litt snillere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det heter sludd. Alle som sier noe annet har enten en tilgivelig kromosomfeil eller varig nedsatte sjelsevner. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Neeejj! I sånt vær sitter man inne og koser seg med noe koselig. Jo altså, hvis Ewan McGregor eller Jim Sturgess hadde sittet i sofaen min så hadde jeg jo heller holdt meg inne å kost litt i steden for å gå ut. Men det gjør de ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Tror jeg må begynne å presisere alle de bra tingene jeg gjør. Kansje blir dere litt snillere. burde bli en kort liste Endret 5. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Oh no you didnt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Oh no you didnt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skitunge ass. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vær snille mot Gypsy! Hun får opp julestemninga mi med avataren sin Kommet til E på musikklista gitt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vær snille mot Gypsy! Hun får opp julestemninga mi med avataren sin Kommet til E på musikklista gitt. crap! Jeg har ikke bilderply til det der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Folk blir leie av bildereplyene dine. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Sorry for bildespam! But the world must see this! Nå skal jeg gi meg. Såååå mange bilder på pcen min, men vanskelig å finne noen som ikke er nudes langt baki her men jeg hadde ikke oppdatert mer sia skolen og lo litt når jeg så det første bilde fordi en kompis av meg kjenner hu ene. så om du fant det random på nett er jo det flott Edit: jeg må laga meg juleavatar asap. skal jeg tegne tigern i nisselue eller tegne noe anna? Endret 5. desember 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nisselue på tigern!! 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lurer på nisselue på fuglen jeg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Neeejj! I sånt vær sitter man inne og koser seg med noe koselig. Jo altså, hvis Ewan McGregor eller Jim Sturgess hadde sittet i sofaen min så hadde jeg jo heller holdt meg inne å kost litt i steden for å gå ut. Men det gjør de ikke Fullt forståelig. Jeg hadde heller ikke gått ut om Jim Sturgess satt i sofaen min. Bytt gjerne ut mr. McGregor med Dana Fuchs. Jeg sier både sludd og slasj. Jeg også, og sørpe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg hoster verre enn en kreftsyk KOLS-pasient med tuberkulose så planen for kvelden er å drikke Cosylan til jeg besvimer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fullt forståelig. Jeg hadde heller ikke gått ut om Jim Sturgess satt i sofaen min. Bytt gjerne ut mr. McGregor med Dana Fuchs. Jeg vet ikke akkurat om jeg har lyst å kose med Dana Fuchs, men jeg har jækla lyst å være henne, da kunne jeg gått rundt med magetopper og hatt verdens tøffeste sangstemme. Jeg hoster verre enn en kreftsyk KOLS-pasient med tuberkulose så planen for kvelden er å drikke Cosylan til jeg besvimer. Dakar liten Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Endret 5. desember 2011 av Itek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg