Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeejj! I sånt vær sitter man inne og koser seg med noe koselig.

Jo altså, hvis Ewan McGregor eller Jim Sturgess hadde sittet i sofaen min så hadde jeg jo heller holdt meg inne å kost litt i steden for å gå ut.

Men det gjør de ikke :(

Lenke til kommentar

Sorry for bildespam!

But the world must see this!

Nå skal jeg gi meg.

Såååå mange bilder på pcen min, men vanskelig å finne noen som ikke er nudes :p

langt baki her men jeg hadde ikke oppdatert mer sia skolen og lo litt når jeg så det første bilde fordi en kompis av meg kjenner hu ene. så om du fant det random på nett er jo det flott :p

Edit: jeg må laga meg juleavatar asap. skal jeg tegne tigern i nisselue eller tegne noe anna?

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Neeejj! I sånt vær sitter man inne og koser seg med noe koselig.

Jo altså, hvis Ewan McGregor eller Jim Sturgess hadde sittet i sofaen min så hadde jeg jo heller holdt meg inne å kost litt i steden for å gå ut.

Men det gjør de ikke :(

Fullt forståelig. Jeg hadde heller ikke gått ut om Jim Sturgess satt i sofaen min. :D Bytt gjerne ut mr. McGregor med Dana Fuchs.

Jeg sier både sludd og slasj.

Jeg også, og sørpe.

Lenke til kommentar

Fullt forståelig. Jeg hadde heller ikke gått ut om Jim Sturgess satt i sofaen min. :D Bytt gjerne ut mr. McGregor med Dana Fuchs.

Jeg vet ikke akkurat om jeg har lyst å kose med Dana Fuchs, men jeg har jækla lyst å være henne, da kunne jeg gått rundt med magetopper og hatt verdens tøffeste sangstemme.

Jeg hoster verre enn en kreftsyk KOLS-pasient med tuberkulose så planen for kvelden er å drikke Cosylan til jeg besvimer.

Dakar liten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...