Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vil du gifte deg med meg? :love:

Er jo nesten ingen som liker sny/snø. Teh fuck? Elsker sny/snø.

Jeg liker å base i den, kjøre akebrett inne i skogen og måtte svinge unna trær og steiner hele tiden, samt spark ned islagte fjellveier.

Bygge sneborger og ha sneballkrig er også morsomt.

Men uten polvotter, Cherrox og parkdress fra Helly/Hansen med bevernylon på knær og rompe, så er det ikke helt det samme.

Samt at jeg alltid må måke sne og etter å ha tatt oppkjørselen så er jeg aldri i humør til annet enn å komme meg inn og varme meg igjen.

Over er tiden hvor jeg sprang naken ned gata i snestorm, eller tok snebad som varte i 15-20 minutter, uten å bli syk.

Good times ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du gifte deg med meg? :love:

Er jo nesten ingen som liker sny/snø. Teh fuck? Elsker sny/snø.

Jeg liker å base i den, kjøre akebrett inne i skogen og måtte svinge unna trær og steiner hele tiden, samt spark ned islagte fjellveier.

Men uten polvotter, Cherrox og parkdress fra Helly/Hansen med bevernylon på knær og rompe, så er det ikke helt det samme.

Samt at jeg alltid må måke sne og etter å ha tatt oppkjørselen så er jeg aldri i humør til annet enn å komme meg inn og varme meg igjen.

Over er tiden hvor jeg sprang naken ned gata i snestorm, eller tok snebad som varte i 15-20 minutter, uten å bli syk.

Good times ...

Du er for mye inne, derfor du er syk. Dreiv faktisk i går å lassa paller uten kjeldress..

Og europris er bedre enn den fra helly hansen :p

Returnerte den fra helly hansen...

inb4 bundy sier "Jeg vil ta deg, gjelder det?"

Nei :cry:

Jeg har da standarder jeg også >:[

Lenke til kommentar

Elsker å kjøpe håndlagd. Kjøpte fleire håndlagde smykkar til julegåver, dei kom i dag, med eit par øyredobber til bruk med tunnelene mine, eit lite brev frå ho som lagde dei, og i tillegg er alt så innihelvetes nydeleg. Mamma fekk sjå svigermor si gåve, og ho sutra og sa ho og ville ha. Gåva hennar var der og, men den fekk ho ikkje sjå. :p

Lenke til kommentar

Good times ...

Du er for mye inne, derfor du er syk. Dreiv faktisk i går å lassa paller uten kjeldress..

Og europris er bedre enn den fra helly hansen :p

Returnerte den fra helly hansen...

Jeg har da standarder jeg også >:[

Jeg er sjelden syk generelt i disse dager. Er forkjøla nå, men det er fordi søss smitta meg med sin italienske forkjølelse. -_-

Jeg har fortsatt ikke problemer med å vandre rundt ute i t-skjorte i minusgrader, dog, jeg har skippa å bruke shorts eller springe barfot rundt i sneen.

Skeptisk. Det eneste bra med EuroPris er billig mat, danske smørkjeks og billige, store plastkasser.

Du eier ikke standarder, Kevin.

Lenke til kommentar

Jeg er sjelden syk generelt i disse dager. Er forkjøla nå, men det er fordi søss smitta meg med sin italienske forkjølelse. -_-

Jeg har fortsatt ikke problemer med å vandre rundt ute i t-skjorte i minusgrader, dog, jeg har skippa å bruke shorts eller springe barfot rundt i sneen.

Skeptisk. Det eneste bra med EuroPris er billig mat, danske smørkjeks og billige, store plastkasser.

Men jeg returnerte fordi jeg likte de fra ueropris bedre?

SRY for kvalitetsfølelse.

Akkurat nå.

/me tucker tissen sin i mellom beina

nvm

Pøh. Hadde jeg ikke vært så lat hadde jeg reist opp og testa de standardene ganske godt. Men det gidder jeg ikke :tease:

Jeg prøvde sist gang for en uke siden.

Qjy6Y.jpg

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Fullt forståelig. Oddsen er stor for at du aldri hadde kommet tilbake og vi hadde måttet foreta razzia oppi der. :p

Men jeg returnerte fordi jeg likte de fra ueropris bedre?

SRY for kvalitetsfølelse.

Hver sin mening. Helly/Hansen eller ingenting, får da være måte på. Skal da ha merkeklær. ;)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde sist gang for en uke siden. Great success.

Nå bare finner du på ting.

Fullt forståelig. Oddsen er stor for at du aldri hadde kommet tilbake og vi hadde måttet foreta razzia oppi der. :p

Ja, det tror jeg og.

Og nå er det ut for å skaffe seg mat!

Lenke til kommentar

Hver sin mening. Helly/Hansen eller ingenting, får da være måte på. Skal da ha merkeklær. ;)

Selv om et billigere merke funker bedre?

Nigga, you søring.

Så klart.

Dessuten er det ikke noe vits uten Cherrox slik at jeg kan skli bortover veien om jeg vil. For ekstra glid, smurt med sølv-Swix.

Lenke til kommentar

Selv om et billigere merke funker bedre?

Nigga, you søring.

Så klart.

Dessuten er det ikke noe vits uten Cherrox slik at jeg kan skli bortover veien om jeg vil. For ekstra glid, smurt med sølv-Swix.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skulle visst ha møtt opp på noe slags møte, men orker ikke. Har slått av telefonen så ingen får tak i meg nå.

På tide med en liten dram.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...