Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, vi hadde en slik lærer på videregående..sto ute i røykepausene og fortalte om hasj-fortiden sin og var sånn kuuuul og friiika gammel narkis-type. Men ingen respekterte han som lærer.

Fail :p

 

Merkelig at ingen av gutta her tilbydde Hedvig å låne tissen deres slik hun kan skrive navnet sitt i snøen.

Du gav meg en ide!

 

Skal så jævlig neste gang på fylla holde på med det :p

 

 

Vel, vi får se. Hele dalen har øyne..

Lenke til kommentar

Ah, avslappende dag. Minstesøss henta gavene til en kompis på posten, som jeg så skal pakke inn senere i dag. Så har jeg vasket litt klær og slikt, og så blir det vel å begynne med middagen mens mamma ligger og slapper av etter en lang dag på jobben.

Så må jeg få begynt å lese de to bøkene av Arto Paasilinna jeg kjøpte her om dagen.

 

Kanskje blogge litt, eller kommentere skrivefeilene til bloggere på topplista til blogg.no. Det er alltid like tilfredsstillende. :)

Lenke til kommentar

Du det er altså ganske hardt liv å være rosablogger, ass, leserne forventer jo at man skriver minst 100 ord hver dag om livet sitt. Utlevere seg selv på det dypeste, ikke sant? Også tjener man gjerne 60000 i mnd på annonseinntekter og sponsing. Og i TILLEGG må man takle alt hatet i kommentarfeltet også.

Ikke sant? En kompis skulle begynne med rosablogg på kødd, oppretta falske profiler på Facebook, deiligst og blogg.no, tok noen random bilder av ei jente hvis bilder jeg gav ham som jeg fant via DC++ for mange herrens år siden, brukte alt for mye tid på header og design etc og hadde tenkt å bli rik på det der, men først så ble han ikke lest (han ante ikke hva han skulle skrive om), og så fikk han bare hat og så gav han opp etter 2 måneder. :p

 

Jeg bare venter på at søss skal tjene nok på mølet hu gjør, sånn at hu kan begynne å betale meg for at jeg hjelper henne med grammatikken. :p

 

Jah. Hun kom et par år før Voe i businessen :p Skremmende at jeg vet dette egentlig.

 

Også var det masse drama med eierne av blogg.no også fikk hun sitt eget domene til slutt. <hun var også "ansatt" av nettavisen en periode.

Ja, det er litt skremmende at du vet det der. Jeg fikk aldri godkjent noen av kommentarene jeg postet på bloggen hennes. Hovedsaklig fordi jeg pirket på skrivefeilene hennes. :p

 

Søss får usannsynlig mange kommentarer av typen "Fin blogg, kommenter tilbake" og "DU ER SÅ PEEEEEEEEN!!! JEG VIL BLI SOM DEG!!! <3 <3 <3 KOMMENTER PÅ BLOGGEN MIN DAH!".

Skremmende.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Søss får usannsynlig mange kommentarer av typen "Fin blogg, kommenter tilbake" og "DU ER SÅ PEEEEEEEEN!!! JEG VIL BLI SOM DEG!!! <3 <3 <3 KOMMENTER PÅ BLOGGEN MIN DAH!".

Skremmende.

 

Jeg har aldri fått kommentar om at noen vil bli som meg :cry: Livet mitt er så mislykka!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...