Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, bare det at du er gutt :)

/me tørker svette og tårer.

Så, du skal bli lærer? Jeg har en fetish for lærere. Når jeg var 14 så dreiv en lærer å masserte meg og slikt ^^

Hadde jeg bare forstått slikt da. Jeg hadde knulla hun silly.

Hun var rundt 40, men dritdigg. Litt rynker men, meh who cares?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Interessant grunn til å velge lærerutdanninga må jeg si.. :thumbup:

Bare du ikke blir som flesteparten av norske lærere så blir vel det bra nok :)

Neida, jeg er så spesiell og rar at jeg kan ikke bli som flesteparten av noe som helst jeg :p

Lenke til kommentar

Ei som jobba med meg som vikar en stund dukket plutselig opp på et sjekkeprogram på TVN. Var sånn en gjeng "nerder" som skulle lære å sjekke hotte damer og måtte gjøre forskjellige utfordringer både sammen og med jentene.

Og hun pene "dumme" blonde som snakker om pc'n som harddisken eller hvadetnåer, på et klipp på youtube, jobbet med meg på telenor mobil kundeservice, og jobbet med PC'r hver eneste dag :p Det showet gikk visst bare etter manuskript.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Og hun pene "dumme" blonde som snakker om pc'n som harddisken eller hvadetnåer, på et klipp på youtube, jobbet med meg på telenor mobil kundeservice, og jobbet med PC'r hver eneste dag :p Det showet gikk visst bare etter manuskript.

:dontgetit: Ikke ødelegg illusjonen min om dumme mennesker.

Men det er jo ganske dumt å fremstille seg selv som et stort nek på TV og da...

Lenke til kommentar

:dontgetit: Ikke ødelegg illusjonen min om dumme mennesker.

Men det er jo ganske dumt å fremstille seg selv som et stort nek på TV og da...

Hun var også på juniorlandslaget i svømming, forresten.

Lenke til kommentar

Liker mere lærere av den litt "strenge" sorten som faktisk greier å holde styr på en flokk ungdommer, istedet for å gjøre alt de kan for å være en av gjengen, og dermed ikke ha noe som helst respekt som autoritetsfigur.

Det kan jeg være veldig enig. Man må ha autoritet som lærer, men det går an å holde på den samtidig som man viser menneskelige sider. Har vært i praksis med en som bare er opptatt av å kødde og virke kul for elevene :thumbdown: Plagsomt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...