Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Har forøvrig en alvorlig knekt vilje. Vil ikke ut. Og jeg frykter at dem kommer til å prøve å tvinge meg til å jobbe i helga. Jeg ble spurt om jeg ville ha jobb annenhver helg, jeg sa ja, jobbet en helg og ga deretter beskjed om at jeg ikke ville ha helger alikevel. Da får jeg beskjed om at jeg MÅ jobbe helger helt til de har funnet noen andre. Siden jeg først sa ja. Men jeg vil ikke. Ikke har vi skrevet kontrakt på det eller noe. Hva synes dere jeg skal gjøre?

Eller, kan dem kreve at jeg skal jobbe?

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Har forøvrig en alvorlig knekt vilje. Vil ikke ut. Og jeg frykter at dem kommer til å prøve å tvinge meg til å jobbe i helga. Jeg ble spurt om jeg ville ha jobb annenhver helg, jeg sa ja, jobbet en helg og ga deretter beskjed om at jeg ikke ville ha helger alikevel. Da får jeg beskjed om at jeg MÅ jobbe helger helt til de har funnet noen andre. Siden jeg først sa ja. Men jeg vil ikke. Ikke har vi skrevet kontrakt på det eller noe. Hva synes dere jeg skal gjøre?

Eller, kan dem kreve at jeg skal jobbe?

Du har sagt "Ja" til å jobbe annenhver helg. Derfor har sjefen der godtatt at du er tilgjengelig annenhver helg, og ikke har gått for å skaffe noen andre. Om du da plutselig ikke vil lengre, er de uten ansatte der noe mer.

Det blir bare verre av å sitte hjemme og sture, så kom deg ut og gjør en god jobb. :)

Lenke til kommentar

Noen som gidder å fikse eksamen for meg, må si at jeg godt kunne klart meg uten muntlig gruppefremføring.

Ble ikke stort bedre da vi fikk høre at det var en engelsk dude utdannet innenfor det tekniske rundt det vi skal snakke om som var der.

Noe vår foredragsholder ikke er, hun kan ingenting, og dermed har vi ikke lært noe teknisk dette halvåret i dette faget.

Spennende blir det ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å ikke kunne noenting hvis du har vært på skolen i et halvt år?

 

Jeg skrev bare at jeg ikke har lært noe om det tekniske i hennes forelesninger.

Vi har bare lært barneskoleengelsk.

 

Heldigvis har vi lært mesteparten av det tekniske i andre fag :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...