TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg snakker med dere^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 God kveld, Underpants. Her sitter man og hører på musikk, mens man leker på forumet. Akkurat kommet hjem fra en nitimers togtur. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 He what? Seksualitet. Ikke sex. Eller, jo, forsåvidt. Dyrkning av mais osv osv var før en hellig begivenhet og man måtte ofre kvinnfolk (såklart, rensing) for å få neste avling osv sov osv. Får ikke med meg så mye Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Begynte å lure litt. Syns liksom ikke Gud har virka som den mest seksuelt aktive jeg har hørt om, kind of. x) Hva er det egentlig du leser på? Hele jødedommen eller noe? Endret 2. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 "Arameisk" på norsk, eller?For det høres kjent ut, kan hende jeg blander med noe annet nå, men ... Correctomundo. Mye brukt i Talmud og Bibelen. Tusen takk! Dere er mine helter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Begynte å lure litt. Syns liksom ikke Gud har virka som den mest seksuelt aktive jeg har hørt om, kind of. x)Hva er det egentlig du leser på? Hele jødedommen eller noe? Jødedommen sin historie i detalj, artikler skrevet av min filosofiske lærer. Så mye kunnskap på så lite plass! Er vanskelig å få med seg det essensielle (mer eller mindre alt). Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Sitter å lager krøller i håret jeg. :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jødedommen sin historie i detalj, artikler skrevet av min filosofiske lærer. Så mye kunnskap på så lite plass! Er vanskelig å få med seg det essensielle (mer eller mindre alt). Høres egentlig ganske interresant ut, men kanskje ikke når klokka nærmer seg midnatt? x) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Eller hjelp meg å sammenligne og drøfte Schneidermans 8 gyldne regler for design av brukergrensesnitt opp mot Alsos 10 heuristikker. Jah ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Eller hjelp meg å skrubbe gulvet fra ytterdøra og til kjøkkenet for blod. Svarte. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Eller hjelp meg å skrubbe gulvet fra ytterdøra og til kjøkkenet for blod. Svarte. Det kan jeg ihvertfall klare. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Høres egentlig ganske interresant ut, men kanskje ikke når klokka nærmer seg midnatt? x) Det er veldig interessant, det er bare vanskelig for en realfagshjerne for meg å forstå. Det er det prøvene går ut på, forståelse. Ikke gjenfortelling og definisjoner. Dette er så "unaturlig" for meg, og dermed blir jeg litt skeptisk. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 God kveld, Underpants. Her sitter man og hører på musikk, mens man leker på forumet. Akkurat kommet hjem fra en nitimers togtur. Kan du ta fly da, istede for tog? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Eller hjelp meg å sammenligne og drøfte Schneidermans 8 gyldne regler for design av brukergrensesnitt opp mot Alsos 10 heuristikker. Jah ... Jeg forstår så lite. Og alt jeg som kommer inn, faller veldig fort ut igjen uten at noe setter seg igjen =/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Noen som så søndagsfilmen på TV2? HINDENBURG! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Definitivt den beste lost-episoden i sesong 4 så langt. Nå skal jeg sove. Natta. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 God kveld, Underpants. Her sitter man og hører på musikk, mens man leker på forumet. Akkurat kommet hjem fra en nitimers togtur. Kan du ta fly da, istede for tog? Penger, kjære deg. Hadde jeg hatt flust av de ville jeg flydd. Har fått sett masse The Wire though, så jeg klager ikke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det er veldig interessant, det er bare vanskelig for en realfagshjerne for meg å forstå. Det er det prøvene går ut på, forståelse. Ikke gjenfortelling og definisjoner. Dette er så "unaturlig" for meg, og dermed blir jeg litt skeptisk. Høres ut som mitt forhold til realfag. Altså. Snu det du sa på hodet, så har man meg. Så du har min dypeste medfølelse. x) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Å herre, Portal er genialt har ikke lyst til å legge meg, vil bare spille Portal, hadde det ikke vært for at jeg skal opp halv åtte i morgen så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg