Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynte å lure litt. Syns liksom ikke Gud har virka som den mest seksuelt aktive jeg har hørt om, kind of. x)

Hva er det egentlig du leser på? Hele jødedommen eller noe?

Jødedommen sin historie i detalj, artikler skrevet av min filosofiske lærer. Så mye kunnskap på så lite plass! Er vanskelig å få med seg det essensielle (mer eller mindre alt).

Lenke til kommentar
Jødedommen sin historie i detalj, artikler skrevet av min filosofiske lærer. Så mye kunnskap på så lite plass! Er vanskelig å få med seg det essensielle (mer eller mindre alt).

Høres egentlig ganske interresant ut, men kanskje ikke når klokka nærmer seg midnatt? x)

Lenke til kommentar
Høres egentlig ganske interresant ut, men kanskje ikke når klokka nærmer seg midnatt? x)

Det er veldig interessant, det er bare vanskelig for en realfagshjerne for meg å forstå. Det er det prøvene går ut på, forståelse. Ikke gjenfortelling og definisjoner. Dette er så "unaturlig" for meg, og dermed blir jeg litt skeptisk.

Lenke til kommentar
God kveld, Underpants.

 

Her sitter man og hører på musikk, mens man leker på forumet. Akkurat kommet hjem fra en nitimers togtur.

Kan du ta fly da, istede for tog?

Penger, kjære deg. Hadde jeg hatt flust av de ville jeg flydd. Har fått sett masse The Wire though, så jeg klager ikke :wee:

Lenke til kommentar
Det er veldig interessant, det er bare vanskelig for en realfagshjerne for meg å forstå. Det er det prøvene går ut på, forståelse. Ikke gjenfortelling og definisjoner. Dette er så "unaturlig" for meg, og dermed blir jeg litt skeptisk.

Høres ut som mitt forhold til realfag. Altså. Snu det du sa på hodet, så har man meg. Så du har min dypeste medfølelse. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...