Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en liten crush på ei jente i Snøhvit-grøsseren:

bilde

Ho var jo ganske så søt. Den peneste dama som noen gang har levd er dog Vivien Leigh! Google her!!

Da må dere støtte mannfolka mer når de skaffer seg skjegg! :p Alt for lite kjærleik for mannfolk som skjegger seg opp.

Gir masse støtte jeg ;) Også bør de helst ha litt lengde på håret og :love:

Men kom igjen nå, både jeg og Gypsy vil ha horebilder av dere nå :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Da må dere støtte mannfolka mer når de skaffer seg skjegg! :p Alt for lite kjærleik for mannfolk som skjegger seg opp.

Hvordan? stoppe den neste mannen jeg ser med skjegg og beundre det? :p

Lenke til kommentar

Men kom igjen nå, både jeg og Gypsy vil ha horebilder av dere nå :D

Greit! Et bilde fra jeg var i militæret!

post-130531-0-98038100-1323037669_thumb.png

Komme innom Skjeggkonkurransen vi hadde og si ifra at "stå på gutta, vi jentan ælske dokker!"

Lenke til kommentar

Greit! Et bilde fra jeg var i militæret!

post-130531-0-98038100-1323037669_thumb.png

Komme innom Skjeggkonkurransen vi hadde og si ifra at "stå på gutta, vi jentan ælske dokker!"

:love: Du er heit azza

Men visste jo ikke at no såntno fantes :(

Lenke til kommentar

Nå var folk kjedelige..

Da er det bra jeg har Return of the King - Actors Commentray som jeg kan kose meg med :love:

Sitter på Værnes å drikker, ved siden av meg sitter en trønder med den særeste trønder dialekta. Tror han har vært født i sentrum av trønder-lag. Fordi han drææææææg ut oran!

Dess mer sentrum i Trøndelag du e født, dess mindre bredt snakke du. Jeg vil heller tro han er nordfra :p

Lenke til kommentar

Bor selv i Steinkjer, og ingen jeg kjenner der snakker slik. Er bare måten han sier ordene på, drar dem langt ut. Er så gøy å høre på. :p

Sikkert fordi Steinkjer er en "større" by enn alle andra småbygdan rundt omkring. Da blir dialekta gjerna litt utvanna :p Folk fra Verdal strekk ut ordan no ekstremt. Ganske så artig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...