Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Helena*

Joda, hun er en flott kvinne, men litt for gammel for min smak. (jada, kjør på med pedobearvitser)

Neste år kommer Frankenweenie

Johnny Depp er ikke med. :(

Men skal sees, definitvt!

btw, noen som vet hva jeg kan gjøre når windows utforsker slutter å virke med en gang når jeg starter pcen, men alt virker i safe mode? innocent.gif

Hmm. Reinstallér PC-en.

Helena er ganske fin.

Joda, men Depp er bedre skuespiller. :tease:

Lenke til kommentar

Går det an uten admin power? :)

Hvilken som helst CD med operativsystem på kan reinstallere en PC. Problemet er vel heller at du vil miste innstillinger som muligens skolen har lagt inn. Ta med deg PC-en til skolen og be de fikse den.

 

Ho er jo dritflink ho og.

Men altså, jeg er jo glad i mannfolk da, så heller Johnny Depp hvis jeg skal velge sånn. Han er yummy.

Må innrømme at jeg har flere godfilmer med Depp enn Helena. Men hun er ikke dårlig, nei. De var overraskende flinke til å synge i barberingsfilmen.

Lenke til kommentar

Går det an uten admin power? :)

Hvilken som helst CD med operativsystem på kan reinstallere en PC. Problemet er vel heller at du vil miste innstillinger som muligens skolen har lagt inn. Ta med deg PC-en til skolen og be de fikse den.

 

Jeg burde gjort det lenge før. I morgen er det liksom-tentamen hvor vi skal bruke pcen til å skrive på, men word virker ikke i safe mode. Jeg kan heller ikke zoho writer fordi vi ikke får internett tilgang cry.gif

Lenke til kommentar

Jeg burde gjort det lenge før. I morgen er det liksom-tentamen hvor vi skal bruke pcen til å skrive på, men word virker ikke i safe mode. Jeg kan heller ikke zoho writer fordi vi ikke får internett tilgang cry.gif

Notepad ftw. Jeg er nok en av få skoleelever som har faktisk levert en hel stil på flere siden i Notepad (ferdig programmert til å vises som en HTML-side, med farger og hele greia).

Så pirates of the caribian igjen i går, og johnny depp er så oppskrytt. Når det gjelder å være kjekk.

Han er nok langt kjekkere i barberingsfilmen, men har vanskelig for å sette meg inn i hva som gjør en mann kjekk og sånt.

Lenke til kommentar

Ahh, husker forrige helg. Fløy THAI nedover til Bangkok. Hadde personlig skjerm, satt på sete 1B på business. Satt på en film med Jennifer Aniston. Midt under den kleineste delen av filmen når de hadde sex så satt jeg den på pause (de aller fleste på min rad bak meg kunne se skjermen min (og over midtgangen) og gikk både i baren og på do.

 

Det hele var kostelig, for folket var så flaue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg velger han til høyre lett.

 

 

post-196373-0-91933700-1323036068_thumb.jpg

 

Dette med store og små bilder er ikke så enkelt. Bah. Jeg vil og poste store bilder

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...