Need44speed Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Når jenter gjør "duck face" på bilder på facebook, tror de det er pent eller er det på tull? De tror de suger penis. mikropenis da eller? Jepp, samtlige. ettersom munnåpningen blir så liten når de gjør det.. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Og alle jenter elsker en gitarist. This be true. Hei, jeg har gitar stående her. Skal vi ta en liten trall? Selvforsvarskurs / kampsportkurs. Ganske greit å ha, Shikaru. Barnackle klarer å få meg i bakken, liksom. Verste er at jeg ikke tok hardt i en gang Det er det som er det fine med slike teknikker. Selv små jenter klarer å ta store karer. Eller, har muligheten til det. Men det med håndleddet var faktisk vondt! Jiises. Meh, gitar er gay. Det eneste instrumentet du skal trenge er din egen stemme. Gitar er gay. Gitar drar damer. Does not compute. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=30OGoem9WJg&feature=channel_video_title Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 piano er best. jeg skulle ønske at jeg kunne spille piano med å kunne spill mener jeg ikke bare å spille "lisa gikk til skolen" eller "für elise"... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 eneste jeg kan er comptine dun autre ete fra amelie, random blues, noe zelda greier og halve turkish march Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Gitar er gay. Gitar drar damer. Does not compute. Vel, å være gay må da være det beste trikset for å dra damer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 vet ikke, men den filmen er så søt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg hater folk som har med kassegitar på fest. Sånn halveis flink og kan spille Idyll. Faen ta deg "Hehe, tok med gitaren da. Kan jo ta en liten trall hvis det er ønskelig. Tar en som alle kan jeg." DØØØ DØØØ 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 DØØØ DØØØ Mye mer stil over gitarene på Haus. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Og alle jenter elsker en gitarist. This be true. Hei, jeg har gitar stående her. Skal vi ta en liten trall? Bare å komme hit det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) piano er best. jeg skulle ønske at jeg kunne spille piano med å kunne spill mener jeg ikke bare å spille "lisa gikk til skolen" eller "für elise"... Men noe som det her? det er bare så fint. http://www.youtube.com/watch?v=yOCZ5K1vxCQ Endret 4. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Corpse Bride er en så koselig film. Jeg elsker alle de filmene med Tim Burton og han andre duden som jeg akkkurat glemte navnet på. In other news: Instant julestemning (spotify) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Tim Burton checklist: # Johnny Depp # Helena Bonham Carter # Musikk av Danny Elfman Endret 4. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Johnny Depp var det. Jau, en magisk kombinasjon det der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Drit nå i Depp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Neste år kommer Frankenweenie Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 piano er best. jeg skulle ønske at jeg kunne spille piano med å kunne spill mener jeg ikke bare å spille "lisa gikk til skolen" eller "für elise"... Men noe som det her? det er bare så fint. http://www.youtube.com/watch?v=yOCZ5K1vxCQ jeg har ikke lyd på denne pcen, men det så ganske dystert ut. btw, noen som vet hva jeg kan gjøre når windows utforsker slutter å virke med en gang når jeg starter pcen, men alt virker i safe mode? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Drit nå i Depp. Bilde Helena er ganske fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg