Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så fornøyd med dragen min at jeg ikke gidder skifte avatar tilbake til noe av det andre jeg har prøvd opp gjennom årene, så da blir det å laste den gode, gamle med nisselue. :)

 

Dette er dog første gang siden 2006 at jeg ikke har "Coca-Cola Christmas song" på repeat. Nesten litt trist.

Du er gal, smurf.

Lenke til kommentar

Dette er dog første gang siden 2006 at jeg ikke har "Coca-Cola Christmas song" på repeat. Nesten litt trist.

Stalka last.fm-profilen din og så det her. Tenkte det var bare satt på i repeat for å få det høyt opp på lista, men hører du faktisk på det også? :p

På repeat fra 00:00 1. desember til 23:59 24. desember. 2006 til 2010. Hadde et avbrekk på rundt en uke i 2008 fordi huseieren trua med å kaste meg ut om jeg ikke slutta å spille låta døgnet rundt.

 

Du er gal, smurf.

Det skal du ikke se bort i fra, mikropenis.

 

Coca-Cola julemelodien er jo stemning!

Ikke sant? :D

 

Men er den kos når smurf har hørt den litt under 50 000 ganger? Ja, det er fakta.

Klart det er! :D

 

Dette er dog første gang siden 2006 at jeg ikke har "Coca-Cola Christmas song" på repeat. Nesten litt trist.

Ny torturmetode oppdaget.

Bare husk at den ikke fungerer på meg. :p

 

Haha :p Kommer an på når Last.fm begynte å telle?

Men kanskje litt merkelig. På en bra måte :tease:

Vel, den begynte vel å telle den låta for meg da jeg spilte den første gang i 2004, og siden hver desember frem til i år. Følte for å ta et avbrekk i år. :p

Sånn at jeg ikke blir lei.

 

Alltid trist når tradisjoner brytes. Noen ganger til det positive, dog. :)

Sant. Tiden får vise om dette er til det positive eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...