Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lørdagskveld FAIL!

 

Ble plutselig trøtt etter ei halv flaske rødvin mens jeg kikka på TV i 20-tida, og tenkte "Tar meg en time på øyet så kan jeg sitte oppe hele natt og game/laxe!"..våkna kl 04:30. Tenkte "jaajaaa" og sovna igjen til 08.

 

Nå har jeg vondt i ryggen :p

 

Mange bra damer i Kristiansand, ass... Hvorfor bor ikke jeg her? :glare:

 

De er pene helt til de åpner kjeften og du hører den grusomme dialekten renne ut som diare av en bøffel.

Lenke til kommentar

Lørdagskveld FAIL!

 

Ble plutselig trøtt etter ei halv flaske rødvin mens jeg kikka på TV i 20-tida, og tenkte "Tar meg en time på øyet så kan jeg sitte oppe hele natt og game/laxe!"..våkna kl 04:30. Tenkte "jaajaaa" og sovna igjen til 08.

 

Nå har jeg vondt i ryggen :p

Du kan i det minste trøste deg med at du får sove igjen. ;)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig finnes det mye verre ting på polet enn baileys. Er bare Lycantrophe som skal være tøffas.

Kommer ikke på noe.

Minttu?

Morn/dag folkens ^^

 

detta er hva jeg endte opp med å lage i går kveld :p

 

edit: det er en GIF. trykk på den.

Genialt! :love:

Så var det å finne den beste framen å lage avatar av. :love:

Lenke til kommentar

Minttu?

 

BLASFEMI!!! :no:

Det går fint, jeg er litt femi.

 

hah slimda ^^

hadde egentlig bare tenkt til å tegne en tegning men klarte ikke å dy meg med å animere kirby i stedenfor :p

Du har vel ikke orginal-filen med fargene? Tror GIF-formatet ødela fargene litt. Men kjempekoselig! Synd forumet ikke tillater animerte avatarer. :(

Lenke til kommentar

har det i en TV paint fil men jeg kan exportere ut hele greia i jpg eller tiff ellerno sånt om du vil?

 

jeg tok color pick fra et bilde jeg fant så de burde være ca korrekt ihvertfall.

 

redigert: png til slimda. jeg monga på formatet når jeg surra rundt i går kveld men du får croppe det som du vil.

post-42795-0-27212500-1322998458_thumb.png

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...