Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknisk sett trenger man ikke så mye mer enn Kaizers uansett.

Det er digg musikk og bandmedlemmene er rimelig heite. Win-win!

 

e: Nei, g'natt kids!

Endelig musikkvalg: Honningbarna, Oslo Ess og Turbonegro. Så skal jeg lese denne ukes Donald, lese litt Hemingway og så litt om indianske legender om hvordan verden ble til osv.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Teknisk sett trenger man ikke så mye mer enn Kaizers uansett.

Det er digg musikk og bandmedlemmene er rimelig heite. Win-win!

 

e: Nei, g'natt kids!

Endelig musikkvalg: Honningbarna, Oslo Ess og Turbonegro. Så skal jeg lese denne ukes Donald, lese litt Hemingway og så litt om indianske legender om hvordan verden ble til osv.

 

Honningbarna er digg! Gonatt :)

Lenke til kommentar

Å nei , en random dude på nettet som prøver å heve seg over alle andre ved å kalle folk som får pengestøtte fra NAV for snyltere , problemet hans var vel formuleringen i førstepost som startet som dette : "Lol. Unge voksne i dag har så ræva arbeidsmoral! Helt utrolig."

 

Som sagt, du er bare ut etter å provosere , og det merkes lang vei ;) Starter du samtaler på jobben med LOL og eller ?

 

" LOL , lunsj "

 

"LOL var sånn før jeg også. Men det endret seg veldig brått etter militæret, nå får jeg dekt egoet mitt ved å rakke ned på andre"

 

Forøvrig syns jeg du bare blir mer og mer morsom , litt som klovnen i klassen som skal ha oppmerksomhet heletiden :) Gleder meg til dine framtidige skildringer

Og du er annerledes når du rakker ned på meg og er nedlatende? ;)

 

Jeg bare gjenforteller akkurat det du framstår som på forumet :) Om du føler jeg har rakket ned på deg , så kan du ene og alene for det selv :)

 

Skal vi ta en øl ? Jeg liker morsomme folk på fylla

Du gjenforteller det sånn du selv ser det, så om jeg føler meg rakket ned på er det din skyld.

 

Uansett, det bryr meg ikke veldig :p

 

Og jeg trur ikke du hadde likt å være på fylla med meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...