Kammizez Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det går over. Bare legg til Bundy eller meg på skype. Etter få dager er du enten skadet for livet eller immun mot det meste. Det er litt 50/50. Ikke begge deler? Jeg er ganske sikker på at jeg er både skadet og immun. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det går over. Bare legg til Bundy eller meg på skype. Etter få dager er du enten skadet for livet eller immun mot det meste. Det er litt 50/50. Jeg tror egentlig jeg er ganske traumatisert fra før av :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skal jeg lurke her og fylle mobilen med musikk, eller skal jeg ta med meg Ernest Hemingways "Og solen går sin gang" til sengs og lese den ut? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nå begynner jeg å bli litt creepa ut igjen. Det skjer oftere og oftere for tida. Det går over. Bare legg til Bundy eller meg på skype. Etter få dager er du enten skadet for livet eller immun mot det meste. Det er litt 50/50. Wat Jeg vil voldta deg i klovnedrakt, mens jeg spiller på en gulrot, også fintuner en nepe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Bundy, du kan ikke sjokkere lenger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Wat Jeg vil voldta deg i klovnedrakt, mens jeg spiller på en gulrot, også fintuner en nepe. Fascinerende Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Du som er eksperten, Bundy. Hvordan er DMT? Bundy, du kan ikke sjokkere lenger. I BEG TO DIFFER Endret 4. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du som er eksperten, Bundy. Hvordan er DMT? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Må legge meg snart vel? Skal opp i morgen for å selge smør nedpå plata. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har du mer thai-whisky igjen? I så fall bør du drikke den opp før du legger deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg bør i alle fall legge meg. Jeg skal visst ha juleverksted i morgen. Med bl.a. Danielzu. Fikk vite det i sted, av Tornerose. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Legge meg snart selv... litt kjipt å kjøre kameratene til byen, for selv å legge seg fordi jeg skal på skolen i morra Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 PM for dato? Jeg veier fortsatt fordeler og ulemper. Ulempe: Han har dame Fordel: Han er like twisted som han virker her på forumet, samt han kicker meg ut straks du sier ja Go for it, girl! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg landa heldigvis på et nei for en stund sia. Jeg skal ut på mannfolkjakt imorra. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg landa heldigvis på et nei for en stund sia. Jeg skal ut på mannfolkjakt imorra. Det er ikke nødvendig. Du kommer til å ende opp hjemme hos meg uansett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Your loss. Du hadde jo bare brukt tida på å disse musikksmaken min Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Nei, det er underforstått at Kaizers suger. Jeg hadde ikke tatt det opp ikke du hadde. Når vi først er inne på Trondheim. Samfundet i januar. Endret 4. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg