Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kom til Troms, din homse jeg betaler ikke om du blir tatt med av vinden tho. Vet ikke om jeg tør. Har hørt det er ekle menn med hjemmebrent og dop der. Det JEG gjør gjelder jo ikke for alle andre. Jo vent, det gjør det Hvis du liker analplay, kom til homs ups, jeg mener troms Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vet ikke om jeg tør. Har hørt det er ekle menn med hjemmebrent og dop der. Menn med bart og skinnvest skremmer meg enda mer enn heimert og dop. Du er rett og slett en skikkelig pyse du Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Noen som har den vitenskapelige rapporten om at menn rammes hardere av forkjølelse enn kvinner? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er en slik moderne og sensitiv mann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er en slik moderne og sensitiv mann. Son, i am dissapoint. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det var jo den rapporten jeg posta for en god stund siden ^^ Men Slimda posta faktisk en lignende på facern min litt tilbake.. lemme see if I can find.. Tadaa Endret 3. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Son, i am dissapoint. Det er bare for å dra chicks og fjorten år gamle gutter som er usikre på sin seksuelle identitet.edit: Relevant: Hei, McHansern. <3 Endret 3. desember 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Trondheim yo. Med på date? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Med på date? Lager du god suppe? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Faktisk ja. Veldig god og. Alternativt kan jeg spandere fint øl @naboen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette må så sinnsykt sterkt vurderes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nå er jeg lei av å passe overklengete småsøsken. Nå skal jeg pakke meg inn i ullpleddene mine, vrenge opp volumet og høre på Beatles til krampa tar meg. Så ... Hva skjer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette må så sinnsykt sterkt vurderes. PM for dato? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Så ... Hva skjer? Venter på nye kalendere og når de er tatt skal jeg bort på bensa og kjøpe digg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette må så sinnsykt sterkt vurderes. PM for dato? Ta det i Januar, så kan jeg evt. joine! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 PM for dato? Jeg veier fortsatt fordeler og ulemper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette må så sinnsykt sterkt vurderes. PM for dato? Kan ikke dere være så snille å bli skikkelig forelska, få unge og gifte dere? Det hadde vært så søtt for da kunne jeg sagt at jeg var der da dere traff hverandre på nettet. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ulemper? edit: epic post, lars. Endret 3. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ta det i Januar, så kan jeg evt. joine! Det kunne blitt interessant. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nå er jeg lei av å passe overklengete småsøsken. Nå skal jeg pakke meg inn i ullpleddene mine, vrenge opp volumet og høre på Beatles til krampa tar meg. Så ... Hva skjer? Jobber med å redusere hørselen min. Ser ut til at øra mine kneler før headsettet gjør det. Dumme DJ-spec'a headsett > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg