Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil være sånn, men jeg har ingen unnskyldning siden jeg er jente :(

Ingen som kommer på døra med suppe og trøst eller noe når jeg er forkjøla. Og hvis jeg klager blir jeg bedt om å holde kjeft.. snufs.

Du må få deg et mannfolk (eller kvinnfolk om du svinger den veien, who am I to judge?) som kan passe på deg når du er sjuk. Det er jo det eneste "positive" ved å være sjuk: Man kan bli litt passet på og dullet med av kjæreste.
Lenke til kommentar

Jeg holder på å lete! Planen er å finne ca. 10 passende kandidater, for å så teste dem i suppelaging-skills!

 

Edit:

Omg

Jeg prater bokmål, men har aldri vært lenger nord enn Trondheim.

De som bor i Finnmark prater jo dialekt.

 

:nei: :nei:

Endret av _Hedvig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

/me lager en wicked fersk suppe med ekte kraft. Men er ikke alltid jeg har kraft tilgjengelig så da tar det litt tid å lage suppe. Kan ikke ha fersk suppe uten kraft. Det blir litt som pizza uten oregano. Litt flatt.

Jeg kunne kommet med suppe til deg (hvis du bare hadde bosatt deg et annet sted enn Indre Gokk), men resten av oppgavene må du nok finne noen andre til.

Lenke til kommentar

Trondheim yo.

:new_woot:

 

 

Get the fuck back in the kitchen.

Jamen, kjøkkenet her er lite og trangt, og det lukter rart etter at hu rare dama i kollektivet har laga mat :(

 

Trondheim? Verdens navle? Moar like rumpehull.

 

 

Men seriøst, har ikke vært i Trondheim. Det virker så langt dit og i tillegg har de flere nedbørsdøgn enn selv Bergen

 

Trondheim be awesome. Og i motsetning til Bergen regner det bare litt om gangen, så det er fortsatt mulig å bevege seg utenfor døra. Og du må jo dra til Trondheim, finast by'n i Norge!

Lenke til kommentar

Kom til Troms, din homse :cool:

 

jeg betaler ikke om du blir tatt med av vinden tho.

Vet ikke om jeg tør. Har hørt det er ekle menn med hjemmebrent og dop der.

 

 

Trondheim be awesome. Og i motsetning til Bergen regner det bare litt om gangen, så det er fortsatt mulig å bevege seg utenfor døra. Og du må jo dra til Trondheim, finast by'n i Norge!

Menn med bart og skinnvest skremmer meg enda mer enn heimert og dop.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...