Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ække meg, jeg er ikke bevegelsesufør, jeg har begynt på kurs og regner med å fikse meg jobb på nyåret. For håpentligvis kontor, bibliotek, arkiv e.l. Blir det bibliotek eller arkiv, blir det mest sannsynlig som praktikant e.l., da jeg ikke har den relevante utdanningen, men 'artig læll'.

Det høres digg ut å jobbe på bibliotek, omringa av bøker. Bortsett fra i Sarpsborg, som synes det er en god ide å ha bibliotek uten vindu. Ja, jeg bruker hver eneste mulighet på å disse Sarpsborg.

Ja, ikke sant? Synd det ikke er lov å bo i biblioteker. : <

Kommer nada godt ut av Særp uansett, så det er helt greit. :D

Synes det var forferdelig kjipt og bomme med åpningstidene på polet med en time. No baileys for me. :(

Men tanke på at baileys er dritvondt, så synes jeg ikke at du skal gråte over det.

Nesjda. Bare kvalmende om du drikker for mye av det, eller om den gikk ut på dato ett år før du drikker den. :p

Men gjør seg utmerket på iskrem og i eplelikør! :D

Lenke til kommentar

Baileys må være verdens nest mest harry drikk. Etter himkok.

Tror himkok faller ned på andreplass og karsk troner øverst på første, hansegutt. ;)

Baileys er kanskje det absolutt verste som selges på polet.

Hva med Elgschnaps? Dooley's? Sheridan? Alkoholfrie greier? Tysk hvitvin hvis navn består av en farge og et substantiv?

Eller gud forby ... Underberg. :|

Jeg spiser grøt :love:

Det gjorde jeg her om dagen, og så brukte vi restene på å lage rislapper i går kveld. Det var fantastisk! :love:

Lenke til kommentar

Da har du resten i en tupperware og sparer den til senere.

Jeg begynner å bli lei av å nyse. Jeg skader meg bare.

Samt at jeg har nok et luksusproblem. Sitte her og loke med dere og føre over musikk til mobilen min eller sitte oppe med søstrene sisters og se Criminal Minds? For et dilemma, livet er så fælt og vanskelig, cut, cut etc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...