Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Men har du prøvd å blande med kaffe da Hedvig? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Busted. Men seriøst nei. Fu tar feil, frøken. Dette vet nok jeg bedre enn deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Baileys må være verdens nest mest harry drikk. Etter himkok. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hm virker som det er minst like mange jenter som gutter som drikk baileys. Hverfall her i trondheim 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Men har du prøvd å blande med kaffe da Hedvig? Jeg er sånn liten snørrunge som ikke er så glad i kaffe heller jeg 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fu tar feil, frøken. Dette vet nok jeg bedre enn deg. Virker nå ikke sånn! De fleste jeg kjenner som drikker Baileys er gutten, så vil ikke tro det en noen jentedrikk nei. Hm virker som det er minst like mange jenter som gutter som drikk baileys. Hverfall her i trondheim Men har du prøvd å blande med kaffe da Hedvig? Jeg er sånn liten snørrunge som ikke er så glad i kaffe heller jeg Jeg er heller ikke kjempeglad i kaffe, men sammen blir det en uslåelig god kosedrikk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 De fleste jeg kjenner som drikker Baileys er gutten, så vil ikke tro det en noen jentedrikk nei. Jeg synes det er styggvondt da _Hedvik: Ey, Særp er verdens navle. Bodde der et helt år.. Jeg slår der, jeg bodde der i ca åtte år! Huff. Edit: Omg, du stava navnet mitt feil Nå vart jeg lei meg Sorry, Hedvig-dawg Lande Representin'. Ingenting er som tekniker'n. Ble mye fyll da. Lite skole. mye fyll, og bowling på 42. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Virker nå ikke sånn! Dette vet nok jeg bedre enn deg, kvinnemenneske. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Slutt nå å vær så sta. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jaja, folk er uenige Jeg klarte å sovne mens jeg leste, og våkna bare for noen få minutter siden. Dårlig ide. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Sorry, Hedvig-dawg Lande Representin'. Ingenting er som tekniker'n. Ble mye fyll da. Lite skole. mye fyll, og bowling på 42. I grant you forgiveness Edit: Hvorfor ble ikke dette en del av den forrige posten min? Endret 3. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Slutt nå å vær så sta. Har da aldri vært sta. Det der er bare tull og tøys fra din side. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva skal jeg gjøre med deg egentlig? kan ikke fortsette å si meg mot så mye. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva skal jeg gjøre med deg egentlig? kan ikke fortsette å si meg mot så mye. Vedde? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hva skal jeg gjøre med deg egentlig? Det tror jeg jeg skal holde for meg selv. Endret 3. desember 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Baileys er kanskje det absolutt verste som selges på polet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva skal jeg gjøre med deg egentlig? Det tror jeg jeg skal holde for meg selv. Du kan si det til meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Selv har jeg en flaske whisky her til 70kr. Spent på smaken si. Det er whisky laget i Thailand i tillegg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du kan si det til meg. Kanskje. Men jeg holder det nok for meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg