Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Men sånn ellers da... Hva skal folk i dag? Danse på bordet. Dans Dans DANS OPPÅ BORDET Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skal spise meg feit og blodrunke tenkte jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Trodde wrestling var skuespill før, nå veit jeg bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Men sånn ellers da... Hva skal folk i dag? Danse på bordet. Dans Dans DANS OPPÅ BORDET Legg deg ned Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Legg deg ned Den stiger opp, en kraftig knot av en sopp, få se deg ta ta ta på jentene På taket blir det bare lok, noen sier jeg ikke eier plattfot rist deg løs ta en drink med deg sjæl, blås litt pipe over der blblabla In other news, nå er Bundy nydusjet, someone take advantage of me edit: jeg suger på å rime :/ Endret 3. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Lol. Unge voksne i dag har så ræva arbeidsmoral! Helt utrolig. Virker som om tankegangen er: "hvor lenge må jeg være her og hvor mye får jeg for det?" og "Hvor lite kan jeg gjøre for mest mulig penger". Faen meg skammelig. Var sånn før jeg også. Men det endret seg veldig brått etter militæret. Nå så jobber jeg som trucksjåfør på et utelager, vi er 3 stk og styrer helt selv over et ganske stort areal med ca 300 forskjellig artikler. Vi kjører store manitou trucker. Vi gjør alt selv, losser biler, laster biler, registrerer varer, plasserer varer, plukker varer, reparerer trucker, måker snø med truckene, drar lastebiler opp av grøfter, vi rydder utearealet, ja alt som må gjøres på et utelager. Enormt mye ansvar og lange dager. Hater virkelig navsnyltere og folk med dårlig arbeidsmoral. Hater folk det ikke er noe tak i! bare søppel! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Godt vi snylterne har sånne som deg som skaper skattepenger til felleskassen vi stikker våre grådige fingre ned og graver i. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Masse tull.. Takk for at du generaliserer oss alle Nå vet jeg at jeg har dårlig arbeidsmoral. Det overrasker meg egentlig litt, men hvis du sier det så. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ja, det skal vi si til deg også den dagen du plutselig går på en smell i livet Nstin . Om du tror Trygd og pengesøtte er forbeholdt snyltere , så tar du rimelig feil. Men , du vil ikke forstå dette før du blir arbeidsufør selv og trenger penger fra andre plasser en den jobben du trodde du kom til å ha resten av livet. Utifra det du skriver , så jobber du i en jobb som innebærer mange risikoer for skade, så lykke til Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor har dere så problemer med å forstå hva navsnyltere er? cluet ligger i ordet snyltere... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Helt ærlig har jo nordmenn blitt jævlig late nå i det siste sånn generelt, dette gjelder skole og. Et par eksempler. "Aah, ekke så farlig med eksamen, kan ta den opp uansett, care" "Aah, trenger ikke jobb as, NAV er jo küng!" Jeg jobber og går på skole, men jeg elsker jobben min og linja jeg har valgt, går mye på det Men altså helt ærlig, er en lat jævel til tider jeg og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Masse tull.. Takk for at du generaliserer oss alle Nå vet jeg at jeg har dårlig arbeidsmoral. Det overrasker meg egentlig litt, men hvis du sier det så. Han prøvde å provosere frem en reaksjon med omtrent samme regla her om dagen. Jeg gir det første forsøket 2/10 og dette siste forsøket får 0/10. Trekker fra to poeng pga. gjentagelse. Hvorfor har dere så problemer med å forstå hva navsnyltere er? cluet ligger i ordet snyltere... Så hvem er snyltere og hvem er reelle NAV-klienter? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Feil. Jeg er bare så lei av å jobbe med og snakke med folk som er late, og jeg hater folk som utnytter nav, altså navSNYLTERE. Folk som er arbeidsføre, men ikke gidder å jobbe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor har dere så problemer med å forstå hva navsnyltere er? cluet ligger i ordet snyltere... Wild guess, men kanskje på grunn av setninga her? Unge voksne i dag har så ræva arbeidsmoral! Men nå nevnte jeg heller egentlig ikke noe om navsnyltere i innlegget mitt heller da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Trudde ikke jeg trengte å spesifisere at jeg ikke mente absolutt alle. Men fra mitt ståsted så virker det som om flesteparten har det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Så hvem er snyltere og hvem er reelle NAV-klienter? En svært svært hårfin grense, men selv mange som er f.ex. uføre kan fint gjøre noe. Trenger f.ex. ikke mye bevegelse for å jobbe med telefonsupport, for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Trudde ikke jeg trengte å spesifisere at jeg ikke mente absolutt alle. Men fra mitt ståsted så virker det som om flesteparten har det. Vi er jo dumme idioter hele bunten her, selvfølgelig må du spesifisere det? Er du også en dum idiot eller? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hahaha, jeg er så jævelig flink som jobber hele tia. Hahaha ahah. Jeg er mye bedre enn alle andre, hahah Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Trudde ikke jeg trengte å spesifisere at jeg ikke mente absolutt alle. Men fra mitt ståsted så virker det som om flesteparten har det. Vi er jo dumme idioter hele bunten her, selvfølgelig må du spesifisere det? Er du også en dum idiot eller? Tydeligvis Hahaha, jeg er så jævelig flink som jobber hele tia. Hahaha ahah. Jeg er mye bedre enn alle andre, hahah Ja, jeg vil si det. At en som jobber er mye bedre enn en som bare ikke gidder. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Provokatøren Nstin You funny Desverre, du klarer ikke å formulere deg såpass at du blir tatt seriøst. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg