Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jaja.. Norge er egentlig et ganske fint land allover. Bortsett fra Sarpsborg. Når jeg har drukki opp den siste julebrusen skal jeg vel kanskje gå å legge meg nå? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 *reklamere reklamere* Laget et mørkt theme (CSS) for diskusjon.no! Er ganske komplett etterhvert. Største som mangler er bakgrunnsfarge på selve editoren pga. rar løsning fra IPBoards-side, men det kommer sikkert etterhvert! Check it out 2 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 OMG, den er perfekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jaja.. Norge er egentlig et ganske fint land allover. Bortsett fra Sarpsborg. Når jeg har drukki opp den siste julebrusen skal jeg vel kanskje gå å legge meg nå? Yeah, kommer det noe bra fra Særp? En og anna kul kis, men det er vel det? Fredrikstad er selvfølgelig mye kulere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hater Stjørdal, Levanger, Frosta, og stort sett resten av heile jævla Nord-Trøndelag. Kan overleve Trondheim, og korte opphald på Levanger, alt anna gjer meg faktisk utslett. Skulle tru de hadde ei type eksotisk sengemidd vi ikkje får her på kysten. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dataparty med kpop på full pupp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 *reklamere reklamere* Laget et mørkt theme (CSS) for diskusjon.no! Er ganske komplett etterhvert. Største som mangler er bakgrunnsfarge på selve editoren pga. rar løsning fra IPBoards-side, men det kommer sikkert etterhvert! Check it out Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 OMG, den er perfekt. Takker og bukker for et fantastisk skin Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg har fått en kul i ganen. Du mener vel 'pikk' ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er det ikke kjedelig å være så forutsigbar, Bundy? Alle vet at du kommer til å si "pikk" eller "lol, du sa komme" på forhånd. 3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Bundy er autist. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Er det ikke kjedelig å være så forutsigbar, Bundy? Alle vet at du kommer til å si "pikk" eller "lol, du sa komme" på forhånd. Bundy er autist. Dere får begge KP. Gudd, i love u gaaise <3 http://www.youtube.com/watch?v=W0jBShvVffY&feature=related Morra J <3 Endret 3. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1397751 Diskusjon.no CSS - Dark theme/skin - beta - oppdatert 03.12 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 deilig med fri! ahhhhhh. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1397751 Diskusjon.no CSS - Dark theme/skin - beta - oppdatert 03.12 Bla en side tilbake i tråden. I denne tråden alså. OLD 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ei venninne på jobb ga meg en liten tankevekker. Hun sa "Prøv å finne noe å nyte hver dag istedet for å bare gå og glede deg til helger og ferier!" Det var klokt. Bruker tross alt 1/3 av livet på jobb. Endret 3. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hater Stjørdal, Levanger, Frosta, og stort sett resten av heile jævla Nord-Trøndelag. Kan overleve Trondheim, og korte opphald på Levanger, alt anna gjer meg faktisk utslett. Skulle tru de hadde ei type eksotisk sengemidd vi ikkje får her på kysten. D'aww ... Hva skjedde egentlig da du var på fesjå der oppe? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er megadepressivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg