Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Åh! det er den med Ravn, ja! Den er jo sykt badass til tider! Antagelig er det med en Ravn i annahver saga da. De var ikke overkreative når det kom til navn Okei da skjønner jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg tenkte: De kan da ikke være så ille. Så flyttet jeg til Trønderlag. Tro meg, finnes verre steder i denne landsdelen enn Trondhjem. Du kunne endt opp i en av kommunene sør for byen. :| Tenk hvor fælt det hadde vært om du hadde måttet bo her i Orkdal og kunne komme til å støte på meg på butikken da! :o Blir litt forvirret. Er orkdal og orkanger samme plass? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan forøvrig opplyse om at juleølet fra Lade Gaards Brygghus ikke er noe særlig å skryte av. I alle fall ikke i forhold til deres mørke lager. Skulle egentlig teste de fra Aas og Hansa også i kveld, men så ble det rødvin i stedet. Får ta det i morgen / søndag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Blir litt forvirret. Er orkdal og orkanger samme plass? Orkdal er kommunen. Orkanger det største tettstedet. Det kunne hatt bystatus om det ville, men føler ikke at det er noe vits før ca 2040. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Felles er at det kun er mongoer der. Joda, det finnes andre fæle steder i trønderlag og. Som Steinkjer. Og Stjørdal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva er galt med Steinkjer? Eneste stedet i Nord-Trøndelag som er verdt et besøk. Sånn bortsett fra stasjonen på Hell. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Malvik er best. Stasjonen på hell er knall. Endret 2. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg tenkte: De kan da ikke være så ille. Så flyttet jeg til Trønderlag. Tro meg, finnes verre steder i denne landsdelen enn Trondhjem. Du kunne endt opp i en av kommunene sør for byen. :| Tenk hvor fælt det hadde vært om du hadde måttet bo her i Orkdal og kunne komme til å støte på meg på butikken da! :o Eller Meldal Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ehm. Punkt én er Nord-Trønderlag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva er galt med Steinkjer? Eneste stedet i Nord-Trøndelag som er verdt et besøk. Sånn bortsett fra stasjonen på Hell. Pøh, Frosta er beste stedet i Nord-Trøndelag. Og der har du jo Tautra og klosterruinene og. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nord trøndelag er best. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 En liten fugl kvitret meg en gang i øret at alt nord for Sinsen er helvete og faenskap. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Til C2H5OH. Ganske rent og. Mchansern: Jeg kan bekrefte det etter å ha flyttet fra sør for Sinsenkrysset til nord for Sinsenkrysset. Endret 2. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 En liten fugl kvitret meg en gang i øret at alt nord for Sinsen er helvete og faenskap. Ikke vet jeg. Dette kan jeg også bekrefte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva er galt med Steinkjer? Eneste stedet i Nord-Trøndelag som er verdt et besøk. Sånn bortsett fra stasjonen på Hell. Pøh, Frosta er beste stedet i Nord-Trøndelag. Og der har du jo Tautra og klosterruinene og. Steinkjer har HiNT, Kongens kebab, Hildes grill, Guldbergaunet studentboliger ( ), Amfi, Bodegan, et fantastisk studentmiljø, vikinggårder, helleristninger, gravhauger og en hel drøss med fantastiske folk. Det være seg om de er lærere eller ungdommer / unge voksne. Dog, Frosta har jordbær og blåveis så vidt jeg husker. Eller Meldal Ikke snakk, tenk om han hadde måttet bo på multikulturelle Løkken! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Frosta har fin natur, fjord, og klosterruiner. Og flotte Hedvig-røtter. Og Frostating. Skrytemodus på: Gjett som eier jorda Frostatinget står på. Oh yes. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg liker dette. http://www.youtube.com/watch?v=HT3GuRQuV48 Vurderer søvn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg liker også den. Og resten av plata, samt den forrige. Neste gang jeg får penger inn på konto, skal begge kjøpes. Frosta har fin natur, fjord, og klosterruiner. Og flotte Hedvig-røtter. Og Frostating. Skrytemodus på: Gjett som eier jorda Frostatinget står på. Oh yes. Familien din? Steinkjer har flotte Sjureminner. Hongsand har flotte Sjurerøtter. Orkanger har Sjureminner og -røtter. Dog, jeg foretrekker Rogaland og mitt kjæreste Stavanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg