Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 btw, Hedvig. Hvis du er utrolig sleip så øker du skriftstørrelsen på punktum-ene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ynglingesagaen var tuung å lese Ja, det er den tyngste delen i Kongesagaene i mine øyne. Jeg holdt på å gi opp lesingen av boka flere ganger pga. den, men jeg kom meg da gjennom og resten av boka var jo rimelig interessant og tidvis spenstig. Selv for en fjortenåring. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 'Cause we've been crossing the line since 1989 We're moving the world Because our power is a shining Sick groove with fucking magic to prove that The radicals are here to stay! We're living hardcore and radical We'll always be maniacal and animal They fear us cause we're physical irrational Our radi-killer kult is thriving! Sant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er erik og kriss negre eller har dem tatt overdrevent med sol? æsj. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 De er ekte, kjekke, norske menn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Overdrevent med sol, og sannsynligvis barbiedop. De er forresten eldre enn de ser ut som. De mekka russelåt i 2002, jeg trodde de var rundt fjorten da jeg støtte på dem i Tromsø for et par år siden. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ynglingesagaen var tuung å lese Ja, det er den tyngste delen i Kongesagaene i mine øyne. Jeg holdt på å gi opp lesingen av boka flere ganger pga. den, men jeg kom meg da gjennom og resten av boka var jo rimelig interessant og tidvis spenstig. Selv for en fjortenåring. Bra det blir bedre etterhvert Jeg begynte på nytt da jeg kom til side 14, og nå er det litt lettere Kanskje jeg bare måtte vende meg til språket Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tre sider er jo ingenting Jeg satt og skrev 9 sider notater på ca. 2 timer her tidligre i dag Det kommer jo helt an på temaet 3 sider er ingenting hvis du skriver om et stort, interessant tema, men med den fjerteoppgaven jeg hadde ble det brått verdens tyngste oppgave. Men levert nå. btw, Hedvig. Hvis du er utrolig sleip så øker du skriftstørrelsen på punktum-ene Hahaha vart bare fire linjer unna tre fulle sider da, så gikk greit ^^ Kvalitet > kvantitet. Amen. Bra det blir bedre etterhvert Jeg begynte på nytt da jeg kom til side 14, og nå er det litt lettere Kanskje jeg bare måtte vende meg til språket Vet hvordan du har det. Leste Sagaen om Gunnlaug Ormstunge i går, og må jobbe videre med den frem til eksamen. Ikke akkurat vanskelig eller lang, men fytti grisen så fantastisk kjedelig! "Han var sønn av han og han, som var sønn av den, som var broren til ho, som var dattra til" osv. i all evighet!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Akkurat det gjelder jo veldig ofte når det kommer til de gamle sagaene. Det er først introduksjoner, og etter ørtogførti sider med det, er det action, og så introduksjoner igjen. Lurer på om jeg skal lese meg gjennom kongesagaene igjen. Må bare bli ferdig med de ørtogførti bøkene jeg har på "skal lese"-listen min. Jeg må slutte og kjøpe bøker til jeg har lest de jeg har, tror jeg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Og godt med underdrivelser og.. "Han kappa foten av Ravn, som måtte sette seg ned litt da, men som ellers var i fin form." - gjendiktet fritt fra minne. Minner meg om en sketsj fra Monty Python. http://www.youtube.com/watch?v=zKhEw7nD9C4 Endret 2. desember 2011 av _Hedvig 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vet hvordan du har det. Leste Sagaen om Gunnlaug Ormstunge i går, og må jobbe videre med den frem til eksamen. Ikke akkurat vanskelig eller lang, men fytti grisen så fantastisk kjedelig! "Han var sønn av han og han, som var sønn av den, som var broren til ho, som var dattra til" osv. i all evighet!!! Jeg skjønner hva du mener, " Dryggves mor var Drott, datter til kong Danp, sønn til Rig" den setningen er helt forferdelig Men det er ganske mye action i de fortellingene her da Folk dør jo på hver side. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ha-ha, sant. Sant. Leste gjennom de delene av sagaene som omhandlet Kark, Olav og Håkon jarl i fjor, som research til "Niding". Alltid like morsomt. Skulle ønske vi hadde hatt lengre tid å bruke, samt mer sponsormidler. Da hadde vi kunnet fått til en enda bedre film enn hva vi klarte! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Fuck Kark, forbanna treacherous asshole. Pluss at sangen om han suger. edit: OG han er trønder. Endret 2. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 edit: OG han er trønder. Hvorfor må alle hate oss? Nei, nå tuller jeg fælt. Alle elsker jo oss trøndere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg tenkte: De kan da ikke være så ille. Så flyttet jeg til Trønderlag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Og godt med underdrivelser og.. "Han kappa foten av Ravn, som måtte sette seg ned litt da, men som ellers var i fin form." - gjendiktet fritt fra minne. Minner meg om en sketsj fra Monty Python. http://www.youtube.com/watch?v=zKhEw7nD9C4 Åh! det er den med Ravn, ja! Den er jo sykt badass til tider! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg tenkte: De kan da ikke være så ille. Så flyttet jeg til Trønderlag. Kommer på besøk i Januar. Hold karsken klar. Sparer bart allerede nå, går undercover på samfundet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Det er en bra forkledning når vi skal rekognosere på Byåsen. Vi kan spille femteklassinger på en av barneskolene der enne og gi gamle Tom Selleck-quotes til alle spørsmål. Ekspedisjon & eventyr! Endret 2. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Åh! det er den med Ravn, ja! Den er jo sykt badass til tider! Antagelig er det med en Ravn i annahver saga da. De var ikke overkreative når det kom til navn 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg tenkte: De kan da ikke være så ille. Så flyttet jeg til Trønderlag. Tro meg, finnes verre steder i denne landsdelen enn Trondhjem. Du kunne endt opp i en av kommunene sør for byen. :| Tenk hvor fælt det hadde vært om du hadde måttet bo her i Orkdal og kunne komme til å støte på meg på butikken da! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg