Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

'Cause we've been crossing the line since 1989

We're moving the world

Because our power is a shining

Sick groove with fucking magic to prove that

The radicals are here to stay!

We're living hardcore and radical

We'll always be maniacal and animal

They fear us cause we're physical irrational

Our radi-killer kult is thriving!

Sant.

Lenke til kommentar

Ynglingesagaen var tuung å lese :closedeyes:

Ja, det er den tyngste delen i Kongesagaene i mine øyne. Jeg holdt på å gi opp lesingen av boka flere ganger pga. den, men jeg kom meg da gjennom og resten av boka var jo rimelig interessant og tidvis spenstig. Selv for en fjortenåring. :D

Bra det blir bedre etterhvert :p Jeg begynte på nytt da jeg kom til side 14, og nå er det litt lettere :)

Kanskje jeg bare måtte vende meg til språket :)

Lenke til kommentar

Tre sider er jo ingenting :p

Jeg satt og skrev 9 sider notater på ca. 2 timer her tidligre i dag :roll:

Det kommer jo helt an på temaet :tease: 3 sider er ingenting hvis du skriver om et stort, interessant tema, men med den fjerteoppgaven jeg hadde ble det brått verdens tyngste oppgave. Men levert nå.

btw, Hedvig. Hvis du er utrolig sleip så øker du skriftstørrelsen på punktum-ene :p

Hahaha :p vart bare fire linjer unna tre fulle sider da, så gikk greit ^^

Kvalitet > kvantitet.

Amen.

Bra det blir bedre etterhvert :p Jeg begynte på nytt da jeg kom til side 14, og nå er det litt lettere :)

Kanskje jeg bare måtte vende meg til språket :)

Vet hvordan du har det. Leste Sagaen om Gunnlaug Ormstunge i går, og må jobbe videre med den frem til eksamen. Ikke akkurat vanskelig eller lang, men fytti grisen så fantastisk kjedelig! "Han var sønn av han og han, som var sønn av den, som var broren til ho, som var dattra til" osv. i all evighet!!!

Lenke til kommentar

Akkurat det gjelder jo veldig ofte når det kommer til de gamle sagaene.

Det er først introduksjoner, og etter ørtogførti sider med det, er det action, og så introduksjoner igjen.

Lurer på om jeg skal lese meg gjennom kongesagaene igjen.

Må bare bli ferdig med de ørtogførti bøkene jeg har på "skal lese"-listen min.

Jeg må slutte og kjøpe bøker til jeg har lest de jeg har, tror jeg. :p

Lenke til kommentar

Vet hvordan du har det. Leste Sagaen om Gunnlaug Ormstunge i går, og må jobbe videre med den frem til eksamen. Ikke akkurat vanskelig eller lang, men fytti grisen så fantastisk kjedelig! "Han var sønn av han og han, som var sønn av den, som var broren til ho, som var dattra til" osv. i all evighet!!!

Jeg skjønner hva du mener,

" Dryggves mor var Drott, datter til kong Danp, sønn til Rig"

den setningen er helt forferdelig :p

Men det er ganske mye action i de fortellingene her da :D Folk dør jo på hver side.

Lenke til kommentar

Ha-ha, sant. Sant.

Leste gjennom de delene av sagaene som omhandlet Kark, Olav og Håkon jarl i fjor, som research til "Niding". Alltid like morsomt. :wee:

Skulle ønske vi hadde hatt lengre tid å bruke, samt mer sponsormidler. Da hadde vi kunnet fått til en enda bedre film enn hva vi klarte!

Lenke til kommentar

Jeg tenkte: De kan da ikke være så ille.

Så flyttet jeg til Trønderlag.

Tro meg, finnes verre steder i denne landsdelen enn Trondhjem.

Du kunne endt opp i en av kommunene sør for byen. :|

Tenk hvor fælt det hadde vært om du hadde måttet bo her i Orkdal og kunne komme til å støte på meg på butikken da! :o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...