Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Du tenker da ikke. Lol. Nei, klart, that's the plausible explanation. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) I morgen skal jeg være alene på kontoret heile dago. Muchos pesetas får jeg, men noen som har noen tips til ting å gjøre annet en å ligge i fosterstilling å skyte heroin foran kaffemaskinen, underslå, drikke pepsi max og drepe noen samt spille innebandy i sokkelesten med meg selv? Endret 2. desember 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva jobber du som? Hmm.. drikk julebrus i steden for alle de tingene du nevnte? Mens du skriver ferdig alle oppgavene mine? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 I morgen skal jeg være alene på kontoret heile dago. Tips : studere partielle differensialligninger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva jobber du som? På visitkortet mitt står det Überstürmführer aus Das dritte Reich. Neida, det gjør ikke det. Fikk ikke lov av sjefen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha. Jeg fikk mail for to dager siden.. rettelse, fem mail: Vedrørende søknad på stilling som Vikarkorps for assistenter i barnehagene 2009/2010 Vi vil med dette meddele at stillingen er besatt. Vi takker så mye for utvist interesse og ønsker deg lykke til videre. Du er velkommen til å søke andre utlyste stillinger hos oss. Dette var stillinger jeg søkte på for over halvannet år siden Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 I morgen skal jeg være alene på kontoret heile dago. Muchos pesetas får jeg, men noen som har noen tips til ting å gjøre annet en å ligge i fosterstilling å skyte heroin foran kaffemaskinen, underslå, drikke pepsi max og drepe noen samt spille innebandy i sokkelesten med meg selv? Du kan jo sende et par tanker til meg som skal ha eksamen.. bwt, vet ikke om du er personen til det. Selv kunne jeg godt lest gammel skolelitteratur. Historieboka fra vgs tror jeg er rene underholdningen mår man ikke skal ha prøve i det. Eller boka vi hadde i etikk og vitenskapsteori er også spennende (det som ikke var pensum)... Ellers håndholte spill, origami, skrive eventyr på pc... hmm, tror jeg har kjedet meg før.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som vet en fin måte å få noe bevis på lederegenskaper før jeg blir ferdig med bacheloren min? Her er en stilling jeg godt kunne hatt Riktignok så står det at de vil ha noen som har gode karakterer før universitet/høgskole også... og det er ikek meg, jeg var helt avarage. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Lager RR båtmotorer??? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jaja, absolutt Til større båter that is... ikke noen påhengsmotorer akkurat Endret 2. desember 2011 av multisync Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 altså 60fot ++ eller skip? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Begge deler tror jeg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 En oppgave på ca. 3 sider.. Da burde vel 2 og en halv holde? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Litt større skrift så er det ok Neh, god natt... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Større skrift enn 12 = ikke godkjent Men blir nesten tre sider nå, så går greit. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tre sider er jo ingenting Jeg satt og skrev 9 sider notater på ca. 2 timer her tidligre i dag Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kvalitet > kvantitet. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ynglingesagaen var tuung å lese Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tre sider er jo ingenting Jeg satt og skrev 9 sider notater på ca. 2 timer her tidligre i dag Hardcore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg