Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg føler jeg skjemmer bort søss. Kjøper cheez doodles og jordbær-Litago til henne, selv om vi egentlig var på vei hjem. Ja ja, jeg får min lønn hos Hel elns. Endret 2. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Gah! Jeg måtte innom Ikea med en jobbkompis, og kjøpte svenske kjøttboller og frossen potetmos og saus for å spise når jeg kom hjem. Også må jeg faen meg ha MELK til potatismosen. Ut og gå igjen! ARGH! Livet er hardt, dere. I know dat feel bro. *varmer opp boks med sodd nr.4* Orker ikke lage ordentlig middag, skyrim.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Sodd skal være på spann, og ikke på boks... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Sodd skal være på spann, og ikke på boks... Meh, bla bla. Slenge litt krydder i så merker du ikke forskjell Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jo. Den på boks er jo mer som grønnsakssuppe, med masse ingredienser som ikke skal være der. Pluss at kraften ikke smaker likt. Den smaker forsåvidt godt, men smaker ikke sodd Endret 2. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hvis det er tilfellet, så vil jeg ikke smake ekte sodd. Litt kalvebuljong oppi, gressløk, hvitløkskrydder, svartpepper > win + salt da ofc Forbanna trøndermat Endret 2. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hvis det er tilfellet, så vil jeg ikke smake ekte sodd. Litt kalvebuljong oppi, gressløk, hvitløkskrydder, svartpepper > win + salt da ofc Forbanna trøndermat Men tenk, når falsk sodd smaker godt, hvor godt smaker ikke ekte sodd da Og da skal det være kjøttboller, kjøtterninger, potet og eventuelt gulrot. Og selvfølgelig masse salt. Ikke kålrot, løk og purre som det er på boks. Det er grønnsakssuppe. Sodd var den første ikke-baby-maten jeg spiste Endret 2. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det eneste jeg spiser av sodden er kjøttbollene mens jeg slurper i meg kraften. Dette metter selvfølgelig veldig lite, så vi har i noen boller mamma lager som i består av bl.a. mel og kardemomme. Det var det som fikk meg til å spise det da jeg var liten, og det er eneste grunn til at jeg spiser det i disse dager. Jeg liker generelt ikke poteten, kjtterningene og gulroten etter at den har surret i kraften. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Folk som lar gulroten surre i kraften lager sodd feil Den skal taes oppi tallerkenen rett før du spiser Jer er litt for besatt av riktigheten med sodd merker jeg.. litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ja, det er litt forstyrrende. Litt søtt også, vel og merke. Spiser heller ærtersu:p med gule erter fremfor sodd, skal innrømme det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Sodd er ikke for meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 If you are a false don't entry! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vondt i foten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg lukter jasmin. Vil dere lukte? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Omg, har bæsja så mye i dag at jeg blør litt ser jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kun om du snakker om henne: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg snakker nok om blomsten. Jeg kjøpte en utrooooolig god jasminshampoo i det gamle Siamriket forrige helg. Fy faen, lukter som en gud jo. Endret 2. desember 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vondt i foten. Da blir det en uke ufør, tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Du tenker da ikke. Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg