Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var den lette eksamen, vi haren lett til på mandag. Engelsk muntlig, som gruppe. Bare pass/fail.

Men så har vi matte/fysikk, noe som blir heftig med tanke på at vi bare har 3 timer på oss. Fysikken begynnte vi på for litt over 1 mnd. siden, så den går ikke helt av seg selv.

Og så logistikk, som jeg håper går bra, for den har vi arbeidet med 4 hele dager for å forbrede oss. Vi har hatt tester underveis som er bittelitt større bare, og de har vi brukt 8-13 timer på som gruppe... og nå har vi 3 timer for oss selv. Nå har vi heldigvis laget alt av exelskjemaer vi kan tenke på å få bruk for ferdig på forhånd.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hvorfor var ikke eksamensansvarlig blid for det? Det der er jo bare bra liksom.

Tror det var noe at det var for lett :p

Det skal sies at det ikke kunne blitt ekstremt mye vanskeligre prøve med mindre han begynnte å spørre om det vi ikke har hatt om i forelesninger, og som heller ikke er veldig relevant for utdanningen vår. Var litt teori om stabilitet og skrogkonstruksjon, som vi ikke har hatt noe om og ble heller ikke spurt noe om.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Over til noe annet. Sitter og ser på Burn Notice (insert verdens tøffeste monolog fra introen her) og fant ut at jeg har lyst til å skaffe meg en konto i en bank på Cayman-øyene. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men litt kult da... Her i forrige uke var jeg på NAV i forbindelse med at de har sagt seg villig til å hjelpe meg med tannlege-utgifter. Da måtte jeg gi dem kontoutskrift fra samtlige kontoer jeg disponerer sa de. Da hadde det vært awesome å legge ved en cayman-konto med, tja... la oss si 500 kr på. Bare for å se trynet deres.

Lenke til kommentar

Ah. Jeg sitter her, ignorerer sneen som faller ute, hører på gammel trance og leser Hemingways "Og solen går sin gang". Herlig bok, jeg vil også bo i Paris og drikke hele tiden, jobbe i avis og omgås gledespiker og bohemer! :D

Du har jo en del slike ekle folk her.

Vet det er bohemer her, men gledespiker? Hvor?! :D

Jeg vil ha en Lady Ashley som kommer hjem til meg midt på natten for å kysse meg, si hun elsker meg og drikke cognac før hun drar videre ut i skogen med en greve ...

Hvorfor ignorere snøen?

Den er så fin :love:

Den er våt og jeg må bruke helgen på å måke oppkjørselen.

Samtidig kan du banne på at brøytebilen kommer til å lage en stor og irriterende kant nederst.

Lenke til kommentar

Ah. Jeg sitter her, ignorerer sneen som faller ute, hører på gammel trance og leser Hemingways "Og solen går sin gang". Herlig bok, jeg vil også bo i Paris og drikke hele tiden, jobbe i avis og omgås gledespiker og bohemer! :D

Trenger bare dra til Akersplata.

IF YOU CATCH MY DRIFT.

Probably didn't. Whatever.

Lenke til kommentar

Cayman er forresten ikke stedet du vil skjule noe lenger heller sånn btw. ;)

Søren å... Hvor må man gå nå da? Jeg er ikke så inne i de greiene. Hadde bare vært kult for å ha gjort det.

Jeg er litt rar sånn. Gjør mye bare for å ha gjort det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...