Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kunne ha sverget at jeg så deg i orkanger her for en stund siden. Hvertfall noen som lignet. Hva gjorde du der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg er ikke kaldblodig! Jeg er faktisk svært varmblodig. Bare pass på at den ikke blir tett og tar fyr ellerno. Hadde en varmevifte som plutselig blåste ut flammer isteden for varmluft. Var interessant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan da vel ikke bare ta fyr av seg selv uten videre? må ikke si sånt, du ødelegger for meg. Hva gjorde du der? Tja, si det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Tja, si det. Var på utkikk etter Datasmurf? Mannejakt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan da vel ikke bare ta fyr av seg selv uten videre? må ikke si sånt, du ødelegger for meg. Har med støv og skitt og sånt inn i viften. Den jeg skrudde på hadde stått litt for lenge i ro. Stol på meg, varmevifter er best om de står uten tildekning. Og under dyna er varme vannflasker best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Tja, hva med å si det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ikke grave for mye nå, ellers ender du opp med en Gypsy på døra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Bra, da kan hun ta oppvasken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Og med det setter jeg skåla uten is bort og drar dyna halvveis over meg. God natt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 God natt, jeg har både varmeflaske, ullsokker og vifte i senga nå. Varmeflaske takket være deg. Godt. Bra, da kan hun ta oppvasken. Hahahahahahaaaaa. I will not. Bor du og på orkanger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Å gud nei, flyttet derifra twice(04 og 07). Men Ma'N Pa bor der. Er her akkurat nå faktisk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg skal fly på mandag, og jeg kommer til å dø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lag en video om alt du har gjort så langt da. Gjerne post den på søndag. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) The FUCK har skjedd med Youtube tvunget tilvenning, jeg var veldig fornøyd med det gamle designet. Endret 2. desember 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 lolo jeg hater alt nytt det suger azz Nei. YouTube har blitt veldig brukervennlig og veldig pent etter forandringen etter min mening. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Legge seg så morgendagen kommer fortere, eller bli oppe litt til? Er ikke trøtt enda, men i morgen ankommer PC-delene postkontoret, så jeg gleder meg til å hente dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Slimda: Problemet med det er at de allerede har sett deg tape de fast. I tillegg er det smått vanskelig med, vel, tilgang dersom de er bundet slik. Step 1: Angrip bakfra med tape over munn. Step 2: Ta deretter øynene bakfra. Step 3. Bind fast armene bak ryggen. Step 4: Bind sammen beina. Step 5: Bær hjem. Step 6: Seperer beina over knærne. Step 7: Bend that bitch over... Hva var det som var vanskelig? Forsiktig nå, du gir meg ideer. Youtube var DIGG nå, btw. Endret 2. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg