Datasmurf Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Uff, nei. Det var forferdelig. :| Føler forøvrig at jeg har færre adventskalendere på nett å følge i år. Bare 23 stykker. :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Norsk humor er greit nok, men problemet er at nissene på låven ikke var humor. Det var ekskremter som ble sendt over eteren. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Heisann og hoppsann og fallerallera.. Jeg vil også at noen skal kjenne meg igjen Ta deg en gåtur i Oslo og si ifra hvor du er, så kan jeg komme og kjenne deg igjen... Du kunne kjent igjen meg, jeg kom nettopp hjem fra en totimers Oslotur. I grunn en skam at du ikke så meg og kjente meg igjen. Neste gang jeg ser deg skal jeg spytte deg i ansiktet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ta deg en gåtur i Oslo og si ifra hvor du er, så kan jeg komme og kjenne deg igjen... Sååå gira er jeg ikke på å bli gjenkjent, at jeg drar helt til Oslo Hva med Orkanger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kunne ha sverget at jeg så deg i orkanger her for en stund siden. Hvertfall noen som lignet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Datasmurf er veldig lett gjenkjennelig. Og Diskusjon.no trenger flere forumjenter i Oslo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dere har da tre Idaer i / rundt Oslo. Burde holde i massevis! Gypsy, skal du ikke se bort i fra. Når jeg ikke sitter her og loker, er jeg som oftest nede på Orkanger og gjør diverse ærend. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Aldri nok! Aldri nok! Men nå skal jeg i sengs, spise pistasje-is og drømme om pene jenter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Da leker jeg skummel sjørøver og laster ned Skyrim for å se om det er verd pengene før jeg eventuelt tar skrittet for å kjøpe det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Aldri nok! Aldri nok! Men nå skal jeg i sengs, spise pistasje-is og drømme om pene jenter. Aww. Skal drømme om deg og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 *Vente på julekalendere dag 2* Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Synge på liksom-japansk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg sitter å hører på norsk musikk. Fornøyd med nissene over skog og hei. Ser mørkt på morgendagen. Tar snart kveld. Kort oppsumert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Aldri nok! Aldri nok! Men nå skal jeg i sengs, spise pistasje-is og drømme om pene jenter. Aww. Skal drømme om deg og. Om nom nom pistasjeis i senga. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan jeg joine? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Selvsagt. Har en halv liter is å fortære... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Vil egentlig bare ha en varm armkrok. Utsetter leggingen fordi jeg har glemt å åpne døra til soverommet så der er det iskaldt nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Deilig å sove på kaldt rom da. Det er da det er deilig å hoppe under dyna. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Varm armkrok ja... Og her ligger jeg og spiser is for å kjøle meg ned. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dere er kaldblodige. Har en varmevifte, og den skal jeg ta så den blåser litt under dyna og sånt når jeg legger meg. Gjorde det i går og det var ganske digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg