Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snip

Ingen sammenheng, men var du på Domus på Orkanger i dag? Var tilfeldigvis inne på profilen din i går, og syntes jeg kjente deg igjen fra bildet.

Ja, jeg var det. Først var jeg på Posten og plukka opp en pakke, så satt jeg på en benk i gangen utenfor en periode og loka med mobilen, før jeg gikk på Jysk og testet kontorstoler og hodeputer og så inn på Mega for å kjøpe brød og ost. :p

Neste gang du ser meg, får du pirke borti meg og gjøre som så mange andre før deg og spørre om jeg er "han fra nettet" / "Datasmurf" / "han fra sjurvaage.com" / "han sjur-fyren fra nFF" (den var mind boggling, mtp. at jeg aldri var særlig aktiv der, bare spamma ned noen tråder i undergrunn og pyro) / "Sosjojuror" / "bildehora". :p

Hvordan føler du denne nettkjendis greia fungerer for deg smurf ?

Det var rimelig merkelig i starten, men etter hvert som det har skjedd flere og flere ganger, har jeg bare begynt å bli mer likegyldig. Hyggelig er det jo, men jeg er ikke av typen som liker oppmerksomhet, så det går meg ikke akkurat til hode.

Lenke til kommentar

Slimda: Problemet med det er at de allerede har sett deg tape de fast. I tillegg er det smått vanskelig med, vel, tilgang dersom de er bundet slik.

Step 1: Angrip bakfra med tape over munn.

Step 2: Ta deretter øynene bakfra.

Step 3. Bind fast armene bak ryggen.

Step 4: Bind sammen beina.

Step 5: Bær hjem.

Step 6: Seperer beina over knærne.

Step 7: Bend that bitch over...

Hva var det som var vanskelig?

Lenke til kommentar

Clever. Du har bedre rutine her enn meg.

Må prøves.

Absolutt. Gjøres det på riktig tidspunkt, husker hun ingenting. (Hint, julebordssesong)

Slimda da. Du skal jo liksom være den snille her. :cry:

Sånn på den mer seriøse siden, så er den eneste smerten jeg vil påføre kvinner, fødsel av mine barn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...