Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Akkurat kommet hjem fra konfirmasjonsleir der alting egentlig var helt supert :) eneste nedturen er at de vennene jeg er mest sammen med på skolen og fritiden har valgt borgelig konfirmasjon og ikke kan slutte å kritisere og snakke dritt om kristen konf, enda de ikke har peiling på hva de snakker om. :thumbdown: Vil jo ikke miste venner, men hvis de ikke kan respektere at jeg har et annet livssyn en dem akkurat nå ihvertfall hva slags venner er de egentlig da ?

Det frister å begynne å snakke drit om kristendommen nå, selv om jeg er konfirmert i kirken. :wee:

 

Ja vet, har vel hatt "my share" med religionsdiskusjoner opp i gjennom livet, men er vel best å la slikt være her på forumet, skaper bare utrolig mye fiendtskap (eller skrives det fientskap?) uansett.. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat kommet hjem fra konfirmasjonsleir der alting egentlig var helt supert :) eneste nedturen er at de vennene jeg er mest sammen med på skolen og fritiden har valgt borgelig konfirmasjon og ikke kan slutte å kritisere og snakke dritt om kristen konf, enda de ikke har peiling på hva de snakker om. :thumbdown: Vil jo ikke miste venner, men hvis de ikke kan respektere at jeg har et annet livssyn en dem akkurat nå ihvertfall hva slags venner er de egentlig da ?

Flott at du står for det du tror på =)

praise-jebus.jpg

Lenke til kommentar
Yay, nå er toget mitt straks inne i Oslo. Håper det går greit med korresponderende tog, ellers må jeg vente to timer på neste tog..

Du vil da ikke bort fra Oslo. :dontgetit: Vi kan godt bytte, om du vil. Kunne gitt mye for å være i Oslo nå.

Ikke faen om jeg vil være langt oppe i nord :)

Lenke til kommentar
Ja vet, har vel hatt "my share" med religionsdiskusjoner opp i gjennom livet, men er vel best å la slikt være her på forumet, skaper bare utrolig mye fiendtskap (eller skrives det fientskap?) uansett.. :wee:

Nesj. Det er jo bare gøy. Tihi.

 

Ikke faen om jeg vil være langt oppe i nord :)

Det er mer midten, egentlig. Like nord for Trøndelag.

 

Men nå må jeg stikke. So long, suck...eh..folkens.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Akkurat kommet hjem fra konfirmasjonsleir der alting egentlig var helt supert :) eneste nedturen er at de vennene jeg er mest sammen med på skolen og fritiden har valgt borgelig konfirmasjon og ikke kan slutte å kritisere og snakke dritt om kristen konf, enda de ikke har peiling på hva de snakker om. :thumbdown: Vil jo ikke miste venner, men hvis de ikke kan respektere at jeg har et annet livssyn en dem akkurat nå ihvertfall hva slags venner er de egentlig da ?

Det frister å begynne å snakke drit om kristendommen nå, selv om jeg er konfirmert i kirken. :wee:

 

Mente ikke religionen spesifikt, men hele opplegget men kristen konf. Sikkert mye drit å snakke om kristendommen, men naziludo < sommerleir annytime :)

Lenke til kommentar
Jeg blir så irritert! :realmad:

 

Jeg ser på mythbusters, slår opp lyden for å i det minste prøve å høre hva dem sier, også blir det pause, så kommer den en irriterende reklame med høy lyd, så jeg må dempe ned.

og når mythbusters begynner igjen, så må jeg slå opp lyden. osv osv. >.<

Enig! Det er ikke alle som går ut på kjøllenet for å lage seg snacks, slik at de må skru opp lyden så de kan høre om alle produktene de må kjøpe. Ja til demping av reklamevolum!

Lenke til kommentar
Jeg blir så irritert! :realmad:

 

Jeg ser på mythbusters, slår opp lyden for å i det minste prøve å høre hva dem sier, også blir det pause, så kommer den en irriterende reklame med høy lyd, så jeg må dempe ned.

og når mythbusters begynner igjen, så må jeg slå opp lyden. osv osv. >.<

Enig! Det er ikke alle som går ut på kjøllenet for å lage seg snacks, slik at de må skru opp lyden så de kan høre om alle produktene de må kjøpe. Ja til demping av reklamevolum!

 

Quote for truth..! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...