Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv denne nettsiden, Nyhus. Det er der jeg har avataren min.

Jeg kikka på den, men er ganske skråsikker på at det ikke er noe jeg kommer til å bruke mye. Hadde håpa jeg kunne unngå å registrere meg, bare laste opp, så laste ned.

Er egentlig en ganske grei side. Laster opp et høyoppløslig bilde, og så er det bare å lime inn i avataren. Slipper å tenke på størrelser og lignende. Forumet her støtter det også, bare se under avatar-menyen på innstillinger.

Lenke til kommentar

phew ! hadde ukens opplevelse i sted ( ja )

 

Hørte noen raslelyder i bossposen som henger på ene veggen på kjøkkenet, stoppet opp og observerte i et par minutter.

 

Joda , tok ikke feil , det var både raslelyder og bevegelse i posen , kjenner blodpumpa øker så jeg finner fram den mest giftige rengjøringssprayen jeg har tilgjengelig og teppelegger hele kjøkkenet og posen. Går ut i en halvtimes tid, stikker hodet inn igjen , lydene og bevegelsene har opphørt, så jeg tar tjangsen og sjekker innholdet i posen. Fant ingen uvesen eller demoner, men derimot et filter med inntørket kaffegrut som hadde ligget på et høyere nivå i posen og tømt seg selv ned i bunnen etterhvert som kaffegruten tørket inn.

 

ACTION IN MA LIFE

Lenke til kommentar

Ha-ha-ha! Action indeed.

 

Jeg hadde ikke så mye action i dagen min, men var i det minste ute av huset og på kurs. Karriereveiledning i gruppe. Interessant gjeng i grunn. En polakk med store planer om å bli udødelig ved å bygge en robot og overføre hjernen sin dit; en barnevernskid; en lokal, nykristen idrettshelt og alenepappa; ei gammel bestemor som hadde jobba de siste 40-50 årene på et sykehjem og ville bli interiørdesigner; ei skravlekjerring som hadde bodd over hele Norge og endelig slått seg ned i Orkdal igjen med mann, to barn og to katter (og gud i helvete som hu skvaldra i vei! -_-); ei sladrekjerring fra nabokommunen som var en typisk kraftig overvektig sladrekjerring som røykte alt for mye.

 

Og en heit kursleder.

Faktisk har alle de tre damene jeg har møtt som har jobbet på huset vært rimelig heite. Typisk. :p

 

Hadde et helvetes angstanfall før jeg kom meg på kurset også. Sto i 10-15 minutter og prøvde å manne meg opp til å gå inn i stedet for å stikke med halen mellom beina igjen. Klarte det heldigvis, aner ikke hva jeg var redd for. De var merkelige, men greie nok.

Lenke til kommentar

Haha, det minner meg om den gangen jeg dro på Nightwish-konsert på Rockefeller. Jeg fikk helt hetta når jeg var på vei mot lokalet og så køen utenfor, og bare snudde og måtte gå 3-4 ganger rundt hele bygget før jeg klarte å stille meg i køen.

 

Og dagen etter konserten kom meldinga over hele internett at Tarja hadde fått sparken fra bandet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...