Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jo, og det er jo digg. Er ikke vanskligere enn at de som sliter med kulda kan kle på seg ordentlig. Verdens minste problem.

Det er faktisk ikke så enkelt nei. Kulda sniker seg inn i kroppen uansett, og det blir kaldt inne, uansett hvor mye varme man har på, så blir det aldri skikkelig varmt.

Er dritt lei av grått vær, regn og miserabelt vær. Jeg vil ha snø og julestemning, og 20 minus!

Trenger ikke snø og minus 20(!) for den slags.

Lenke til kommentar

Jeg er verdens lykkeligste i dag, fikk brev om at 70000 i gjeld er slettet, så jeg er gjeldsfri atlast :new_woot: Namsmann kan med andre ord være en snill mann.

Stålrør opp i rumpa, piggtråd inni stålrøret, trekk ut røret, også dra ut piggtråden.

WIN

Har du prøvd?? Blir ikke forundret om du har det ;)

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke så enkelt nei. Kulda sniker seg inn i kroppen uansett, og det blir kaldt inne, uansett hvor mye varme man har på, så blir det aldri skikkelig varmt.

Neida og neida, i allefall ikke her. Vinduet mitt står åpent hele vinteren, men sliter ikke akkurat med varmen her. :cool:

Lenke til kommentar

Det er faktisk så enkelt. Jeg har vært ute i 40 minus i militæret. Det var kaldt å puste, men resten av kroppen var varm (utenom den stivfrosne hansken min som var våt). Det gjelder bare å kle seg skikkelig.

Trenger ikke snø og minus 20(!) for den slags.

Ikke? Jeg gjør det!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Altså hallo, jeg kan da og kle meg, og jeg hiver på meg klær og ull og alt mulig, men KALDT er det uansett. Ikke kvervuler mer på det da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...