Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du ha tentamen i?

Og gå og legg deg ;) Med fare for å høres mammaaktig ut; man presterer faktisk bedre når man er uthvilt.

Engelsk, ett fag jeg får 5 muntlig i og 4 skriftlig. Men poenget er at man skal at man skal ha lest masse tekser som man skal kunne svare på og skrive noe om. Noe jeg ikke har gjort.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Engelsk, ett fag jeg får 5 muntlig i og 4 skriftlig. Men poenget er at man skal at man skal ha lest masse tekser som man skal kunne svare på og skrive noe om. Noe jeg ikke har gjort.

Ai.. hvilke tekster er det da, noen kjente? Eller bare fagstoff?

Lenke til kommentar

Ai.. hvilke tekster er det da, noen kjente? Eller bare fagstoff?

Frister og skru på pcn for og laste PDF filene opp her nå. Bruker telefon nå :p hedvig, når står du opp og når er du her imorgen?

Lenke til kommentar

Var sjåfør for noen folk nå nettopp. Kjente to av dem, men tredjemann var venn av de to andre. Tredjemann spøy i bilen min. Ganske mye også... Fikk vasket opp det meste, men lukter fortsatt litt dritt i bilen. Kjører bilen på interiørvask i morgen tidlig.

En passende straff? 500-1000kr + kostnader av vask?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...