Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig ingen steder, men i påska er jeg vaskehjelp på legesenteret mamma jobber på mens vaskehjelpa har påskeferie.

Først nekta jeg plent og sa de fikk finne noen kristne pengelense folk til å vaske, siden jeg alltid fucker ryggen min når jeg vasker, uansett hvor mange måter jeg prøver å vaske på, men så deisa ei regning ned i postkassa på 4500 kr og plutselig måtte jeg ta jobben likevel.

Lenke til kommentar

Jeg vasker helst naken, men :p

 

Uansett, søss ringte og maste på meg om at hu ikke får den nye PCen til å funke. "Ny PC?" sier jeg og får svaret "Ja, æ har kjøpt mæ mac og den virke itj"

 

Jeg bare "..."

Hu "Sjur?"

Jeg "Jeg kan ikke noe med mac, spør noen andre, isj, forræder" og la på :p

 

Ringte opp igjen og sa at jeg ikke mente det med forræder da, men jeg kan ikke noe om mac, liker ikke mac og kan ikke hjelpe henne, hu får logge seg på diskusjon.no og spørre der :p

Lenke til kommentar
Jaja, penger er penger. Du får sette på lit godmusikk, ta på deg et skaut og dans med vaskekosten.

 

*ser det for meg*

*giggle*

 

Jeg vasker helst naken, men :p

 

Uansett, søss ringte og maste på meg om at hu ikke får den nye PCen til å funke. "Ny PC?" sier jeg og får svaret "Ja, æ har kjøpt mæ mac og den virke itj"

 

Jeg bare "..."

Hu "Sjur?"

Jeg "Jeg kan ikke noe med mac, spør noen andre, isj, forræder" og la på :p

 

Ringte opp igjen og sa at jeg ikke mente det med forræder da, men jeg kan ikke noe om mac, liker ikke mac og kan ikke hjelpe henne, hu får logge seg på diskusjon.no og spørre der :p

 

Mac er noe tull, helt enig med deg! Og de fleste jeg kjenner som har en viss interesse for data er like enig.. ^^

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar

Akkurat kommet hjem fra konfirmasjonsleir der alting egentlig var helt supert :) eneste nedturen er at de vennene jeg er mest sammen med på skolen og fritiden har valgt borgelig konfirmasjon og ikke kan slutte å kritisere og snakke dritt om kristen konf, enda de ikke har peiling på hva de snakker om. :thumbdown: Vil jo ikke miste venner, men hvis de ikke kan respektere at jeg har et annet livssyn en dem akkurat nå ihvertfall hva slags venner er de egentlig da ?

Lenke til kommentar
Akkurat kommet hjem fra konfirmasjonsleir der alting egentlig var helt supert :) eneste nedturen er at de vennene jeg er mest sammen med på skolen og fritiden har valgt borgelig konfirmasjon og ikke kan slutte å kritisere og snakke dritt om kristen konf, enda de ikke har peiling på hva de snakker om. :thumbdown: Vil jo ikke miste venner, men hvis de ikke kan respektere at jeg har et annet livssyn en dem akkurat nå ihvertfall hva slags venner er de egentlig da ?

Det frister å begynne å snakke drit om kristendommen nå, selv om jeg er konfirmert i kirken. :wee:

Lenke til kommentar

Det _eneste_ Apple kan er design. Om man vil ha noen form for funksjonalitet/brukervennelighet/whatever så velger man en annen produsent enn Apple. Jeg hater Apple :wee:

 

---

 

Yay, nå er toget mitt straks inne i Oslo. Håper det går greit med korresponderende tog, ellers må jeg vente to timer på neste tog..

Lenke til kommentar
Yay, nå er toget mitt straks inne i Oslo. Håper det går greit med korresponderende tog, ellers må jeg vente to timer på neste tog..

Du vil da ikke bort fra Oslo. :dontgetit: Vi kan godt bytte, om du vil. Kunne gitt mye for å være i Oslo nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...