Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Broren min blir alltid dårlig hver eneste gang vi er i Egypt, og av og til får noen andre i familien også litt mageproblemer.

Jeg har ALDRI fått noe som helst jeg, og jeg er utrolig lite hysterisk når det kommer til hva jeg spiser, og driver ikke hele tida og spriter henda mine hvert 5.minutt som jeg ser noen gjør. Har vel vært heldig.

Eller kanskje du ikke er like sensitiv til ukjente bakterier ol.

Har selv kun vært syk to ganger i utlandet. Og bare noen milde greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er glad jeg aldri har brukket noe.

Ser så pes ut for søss der hu ligger motløs på sjeselongen og lurer på hvordan hu skal komme seg på skolen.

Først gå en km sørpete nedoverbakke til busstoppet, komme seg på bussen til Trondhjem, skifte buss for å komme seg til skolen (hu må vente 10 min på den og klarer ikke å la være å sette den gipsa foten i bakken, for hver gang hu prøver å holde den oppe i noen minutter, faller hu), vandre rundt på skolen, og så gjenta prosessen for å komme seg tilbake hit.

Lenke til kommentar

Har heller aldri brukket noe. Ganske merkelig, da jeg ikke akkurat har vært så forsiktig av meg gjennom barndommen.

Ferdig med nærlesing og retting av nynorskeksamenen, og levert :new_woot: Fy fader så kjedelig å slå opp nesten hvert eneste jækla ord!

Lenke til kommentar

Er det alltid så mange paranoide konspirasjonsteoretikere i politikk- og samfunnsdelen av forumen, eller har jeg valgt en uheldig dag?

Det er alltid paranoide konspirasjonsteoretikere på den delen av forumet. De er alle overbeviste om at jødene er ute etter å ta over jorden, mens de påstår at holocaust aldri skjedde.

En gjeng tullinger. Sikkert for mye gass fra "contrails"-flyene.

*edit*

Wtf? sjeselongen? Hva i pokker er det for noe?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Har heller aldri brukket noe. Ganske merkelig, da jeg ikke akkurat har vært så forsiktig av meg gjennom barndommen.

Ha-ha, det var ikke jeg heller. Jeg hoppa fra kjøkkenbordet og ned på gulvet som en daglig aktivitet. En gang forstuet jeg ankelen, men det var det.

Pleide også å hoppe fra vinduskarmen og ned i vannsenga til mamma og pappa, samt klatre i trær. En gang satte jeg meg vel og merke fast og ble hengende opp ned etter den ene foten, så kompisen min sprang hjem og hentet faren sin som sagde av grenene jeg satt fast i i stedet for å løfte meg løs. Jeg var rimelig svimmel etterpå. :p

Finnes det sjeselonger fortsatt altså? Trodde dette var noe som hadde dødd ut for lenge siden.

Klart det gjør. Mamma og pappa kjøpte en da de oppgraderte stuemøblementet. Jeg liker den. Digg å ligge på.

Søss har også en i leiligheten på Byåsen, den er mindre digg å ligge på, men det er fordi den er så kort og 2/3 er fylt opp med gigantiske puter for å se pen ut.

e: Har forresten evig lyst på en slik hoodie. Samt resten av klærne i serien.

Vandre rundt med til hverdags og bli sett på som en enda større tulling enn fra før av, og å bruke på fest for så å enten foreta mote-selvmord eller å bli opphøyd til en gud blant hipsterne.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

sånn dere beskriver det er det som om dere ikke hopper fra vinduer, klatrer i trær og sånt mer? er det bare jeg som fortsatt gjør sånt? :dontgetit:

Åjoda. På mange måter er jeg en stor pyse, men klatring og hopping kan ingen ta ifra meg!

Jeg er også fan av å snurre rundt mens jeg går, og ta noen dansesteg her og der, men det var kanskje ikke så relevant til det du sa :p

Lenke til kommentar

Jeg gjør ikke sånt lenger. Jeg bare går rundt med kamera og tar bilder av folk som gjør det, men hovedsaklig av landskap og urbane miljøer, men om sjansen byr seg, hopper jeg fortsatt ned fra dukkestue-taket og ned på trampolina og så videre ned på bakken, evt. fra taket på huset på lekeplassen og ned i snødungene.

Da vi var små pleide vi også å hoppe over i et grantre som sto ved siden av, evt. å klatre opp i et grantre og kaste oss over mot et som sto like ved. Et under at ingen av oss noen sinne ble skadet. :p

Lenke til kommentar

Jeg savner å være liten og ikke tenke på at ting er farlige ...

Som å sette utenfor 3 km islagt vei som slynger seg ned fjellet med en spark eller å lage splitthopp i "akebakken" (enda en vei, denne uten noe særlig biltrafikk) og dekke det med vann sånn at det ble glasert med is over natten, laget skihopp i skråningen nedenfor huset, sette utfor det 2 meter lange ovarennet og så fly ut over veien mens skiene ens står fast i skihoppet (siden det ikke var glasert med is) og falle hardt i bakken og skli ned trappen til naboen ...

Eller å henge etter bil med akebrett, miniski og gaffede vintersko påsmurt sølvswix for ekstra glid.

De siste der ble vel og merke gjort i 2006, men bagateller, bagateller. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...