Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vurderer å spise en skål med frokostblanding før jeg legger meg.

Har spilt Star Wars: The Old Republic + Wordfeud i hele kveld, samt skrevet ønskelister og overført notater fra den gamle mobilen min til den nye. Manuelt, da det ikke er noen særlig gode måter å overføre de på.

Kjenner senga kaller ...

Fiksa ønskeliste her og: linketylink :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor det averteres med GRATIS INTERNETT PÅ DETTE TOGET, når man automatisk blir sendt til NSB sin portal og må kjøpe et "access kort" for 200kr for å bruke internett..

Det er dønn gratis... :p

Reiser vi med samme NSB, Bytex?

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Vurderer å spise en skål med frokostblanding før jeg legger meg.

Har spilt Star Wars: The Old Republic + Wordfeud i hele kveld, samt skrevet ønskelister og overført notater fra den gamle mobilen min til den nye. Manuelt, da det ikke er noen særlig gode måter å overføre de på.

Kjenner senga kaller ...

Fiksa ønskeliste her og: linketylink :wee:

Planlegger du tur, eller er det bare for å ha på si? :wee:

Må vel hive meg i dusjen, våkna for en time siden, men har ligget i senga og lasta ned apps til mobilen. I dag skal resten av kjøkkeskapene vaskes til jul, samt at jeg skal være søss' slave. :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det averteres med GRATIS INTERNETT PÅ DETTE TOGET, når man automatisk blir sendt til NSB sin portal og må kjøpe et "access kort" for 200kr for å bruke internett..

Eh? Har aldri trengt å betale, første gangen måtte jeg registrere meg som bruker, det var det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...