j-- Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vurderer å spise en skål med frokostblanding før jeg legger meg. Har spilt Star Wars: The Old Republic + Wordfeud i hele kveld, samt skrevet ønskelister og overført notater fra den gamle mobilen min til den nye. Manuelt, da det ikke er noen særlig gode måter å overføre de på. Kjenner senga kaller ... Fiksa ønskeliste her og: linketylink Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg må innrømme at jeg hater folk som deg... som liksom er happy og opplagte om morran, jeg blir sliten av sånnt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Og jeg hater for som deg...som liksom er sure, grinete og trøtte om morran, jeg blir sliten av sånt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Guilty as charged, ihvertfall den første halvtimen på morgenen. Endret 29. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Gomorn :D Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg må innrømme at jeg hater folk som deg... som liksom er happy og opplagte om morran, jeg blir sliten av sånnt. Haha, når det en sjelden gang inntreffer må jeg jo vise frem min morragladside! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Elsker VG: Årsaken til brannen er foreløpig ikke kjent, men brannvesenet har foreløpig ingen grunn til å mistenke noe kriminelt.nornobrbb Åkei. liketylink Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Mornings, kjære medforumere! Nå sitter Langdon på toget i Larvik, han benytter seg av NSB sine internettjenster, og er kjører i retning hovedstaden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skjønner ikke hvorfor det averteres med GRATIS INTERNETT PÅ DETTE TOGET, når man automatisk blir sendt til NSB sin portal og må kjøpe et "access kort" for 200kr for å bruke internett.. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Norges Svindel Baner vel ? ligger i ordet Bytex Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor det averteres med GRATIS INTERNETT PÅ DETTE TOGET, når man automatisk blir sendt til NSB sin portal og må kjøpe et "access kort" for 200kr for å bruke internett.. Det er dønn gratis... Reiser vi med samme NSB, Bytex? Endret 29. november 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Jeg må innrømme at jeg hater folk som deg... som liksom er happy og opplagte om morran, jeg blir sliten av sånnt. Delvis enig der, ass... Når jeg er morragretten hater jeg absolutt fok som ikke er morragrettene... Endret 29. november 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vurderer å spise en skål med frokostblanding før jeg legger meg. Har spilt Star Wars: The Old Republic + Wordfeud i hele kveld, samt skrevet ønskelister og overført notater fra den gamle mobilen min til den nye. Manuelt, da det ikke er noen særlig gode måter å overføre de på. Kjenner senga kaller ... Fiksa ønskeliste her og: linketylink Planlegger du tur, eller er det bare for å ha på si? Må vel hive meg i dusjen, våkna for en time siden, men har ligget i senga og lasta ned apps til mobilen. I dag skal resten av kjøkkeskapene vaskes til jul, samt at jeg skal være søss' slave. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skjønner ikke hvorfor det averteres med GRATIS INTERNETT PÅ DETTE TOGET, når man automatisk blir sendt til NSB sin portal og må kjøpe et "access kort" for 200kr for å bruke internett.. Eh? Har aldri trengt å betale, første gangen måtte jeg registrere meg som bruker, det var det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg vil også oppleve internett på toget. : < Gudene skal vite at det ble dyrt i lengden å bruke WAP. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har norsktentamen, har skrevet 590 ord. Hva gjør dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg