Heddy Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Broren min blir alltid dårlig hver eneste gang vi er i Egypt, og av og til får noen andre i familien også litt mageproblemer. Jeg har ALDRI fått noe som helst jeg, og jeg er utrolig lite hysterisk når det kommer til hva jeg spiser, og driver ikke hele tida og spriter henda mine hvert 5.minutt som jeg ser noen gjør. Har vel vært heldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Om jeg hadde spydd i fire dager i strekk hadde jeg bedt til en høyere makt om at jeg skulle bli kvelt til slutt. Spying er noe av det verste som kan skje, er mer en nok om man hodle på i 1-2 dager når man har spy/omgangssyke. Glad jeg så og si aldri blir fyllesyk når jeg drikker Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Broren min blir alltid dårlig hver eneste gang vi er i Egypt, og av og til får noen andre i familien også litt mageproblemer. Jeg har ALDRI fått noe som helst jeg, og jeg er utrolig lite hysterisk når det kommer til hva jeg spiser, og driver ikke hele tida og spriter henda mine hvert 5.minutt som jeg ser noen gjør. Har vel vært heldig. Samme her... Men jeg tror vel litt på at for å tåle litt, så må man også bli utsatt for litt. Selv så tok jeg ikek sjansen på å spise fra gatevogner i Indonesia der du ikke visste hvor lenge kjøttet hadde ligget der. På kvelsdmakeder var saken andreledes, da sto de jo tross alt der og laget masse mat hele tiden og fikk litt rullering på sakene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Si det, først klagde hun i månedsvis på å være arbeidsledig og aldri ha penger, når hun har en jobb vil hun ikke dra dit fordi været er dårlig ute Rettelse. Jeg ville ikke dra pga fare for å få en rute knust på bilen min pga høye bølger og steiner og vind. Takk. Jeg lurer på hvor lenge hun har den. Antagelig ganske lenge siden dem er veldig fornøyd med meg. Hahaha, det er nok litt mye å kreve av hu. Jobber hver dag. Var det noe mer? Jeg avskyr deg som menneske... Rettelse: Jeg synes de valgene du tar gjør deg til et rottent menneske Hyggelig. Har aldri hatt noe mot deg men nå havnet du på min shitlist. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Du har ikke nødvendigvis bare vært griseheldig. Immunforsvaret spiller nok også en vesentlig rolle når det kommer til ulike reaksjoner på ulik mat. Noen reagerer svært ofte på maten de spiser i utlandet, mens andre reagerer ikke i det hele tatt. Endret 28. november 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Rettelse: Jeg synes de valgene du tar gjør deg til et rottent menneske Hyggelig. Har aldri hatt noe mot deg men nå havnet du på min shitlist. Den må ha blitt lang nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 *gypsy*Hva slags jobb er det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finnes det en plass man kan se standpunktkarakterene man fikk i løpet av VGS? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finnes det en plass man kan se standpunktkarakterene man fikk i løpet av VGS? Vigo.no 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finnes det en plass man kan se standpunktkarakterene man fikk i løpet av VGS? Nei Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Max chill. http://www.youtube.com/watch?v=zh1lce1PwmY Endret 28. november 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finnes det en plass man kan se standpunktkarakterene man fikk i løpet av VGS? Vigo.no Takker. Uheldigvis er mobilen ødelagt så jeg får vel ikke logget inn via minid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kan også sjekke det på minside, mener jeg å huske. Er veldig sjelden innom og sjekker min 2.5 gjennomsnitt... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Skal man ta med eksamenskarakterer når man regner ut snitt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Sweet. Men blir nok til å måtte ta opp noen fag ja. :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Fire brødskiver med kjøttdeig og løk. Brødskive med kjøttdeig og løk? Litt som Grandiosa? Middagsrester. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vurderer å spise en skål med frokostblanding før jeg legger meg. Har spilt Star Wars: The Old Republic + Wordfeud i hele kveld, samt skrevet ønskelister og overført notater fra den gamle mobilen min til den nye. Manuelt, da det ikke er noen særlig gode måter å overføre de på. Kjenner senga kaller ... Lenke til kommentar
nummeren Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 alle sammen! her er verdens beste sang! Youtube - Ed sheeran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg