Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kibs, jepp. Men torsdag er også siste skoledag før ferien, såeh... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Kibs, jepp.Men torsdag er også siste skoledag før ferien, såeh... Åeh. Sjalu. Jeg har to uker igjen. Og jeg får bare 4 dager vinterferie uka etter påske. Endret 2. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 meiner eg såg deg datasmurf med animals t-skjorte på recent pic tråden ein gang? har du fleir pink floyd t-skjorter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har The Wall også. Har lett etter en med Meddle-motiv, men finner ikke =/ Kibs, for meg er det snakk om sommerferien Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kibs, for meg er det snakk om sommerferien Jeg vurderer faktisk å drepe deg og stjele den. Er det greit for deg? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 najs. me want atom heart mother motiv jaja, støvsuge, utsatt det lenge nokk. bajbaj Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Klart det Da er det en avtale. Tar det 12.april? najs.me want atom heart mother motiv DSotM må jo bare bli best, da. Vil ha echoes-motiv selv, forresten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 God kveld folkens God morgen frøke strøken. Hvordan var utlandet? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det store utland var topp. Sol og over 20grader hver dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det store utland var topp. Sol og over 20grader hver dag Jeg er bare LITT misunnelig altså Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det store utland var topp. Sol og over 20grader hver dag Jeg er bare LITT misunnelig altså Det var iskaldt å komme hjem, trøtt som en strømpe og ikke helt klar for å starte i ny jobb i morgen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 helvettes forpulte #%%#"% hvorfor funker ikke mms-driten til chess? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg skal jobbe nattskift neste uke, jeg. Sammen med den værste stinkbomba på hele jobben. Tror seriøst ikke mannen dusjer mere enn en gang i uka..det har vært et problem lenge, og for et par uker siden kalte sjefen han inn og gjorde ham oppmerksom på det. Det ble tilogmed sendt ut mail til alle i avdelingen min om "sjenerende lukt", der det sto av han var glad for å bli gjort oppmerksom på det, og vi burde si det til ham så han kan gå i garderoben å dusje. Hadde det kommet ut en slik mail om meg, hadde jeg dødd av skam og aldri turt å komme tilbake. Men neida..han holder på enda, og lukter like jævlig. Jeg mener seriøst at en mann på 33 år burde vite selv når han skal vaske seg, ikke være GLAD for at andre sier fra at han stinker..jesus...så fikk jeg det av hjertet Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da er det en avtale. Tar det 12.april? All right! Bare husk det at det er 8 uker med praksis som starter 10. mars da og varer til 16. mai - så er det ordentlig sommerferie ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bare husk det at det er 8 uker med praksis som starter 10. mars da og varer til 16. mai - så er det ordentlig sommerferie ^^ Funker det å være russ midt inni der? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Å nå fikk jeg lyst til å reise! Ser på Hit og Dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg