Anaio Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Fire brødskiver med kjøttdeig og løk. Brødskive med kjøttdeig og løk? Litt som Grandiosa? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Burde ikke du vært på jobb nå? Hahaha, det er nok litt mye å kreve av hu. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Nja. Orker ikke akkurat denne morningen. Også pga været. Jeg avskyr deg som menneske... Rettelse: Jeg synes de valgene du tar gjør deg til et rottent menneske Endret 28. november 2011 av µp1is 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Her sitter jeg på skolen og sliter ræva av meg på noe som liksom skal være basic... og vi har snart eksamen. Godt vi fant ut at vi skulle gå igjennom boka igjen ihvertfall Riktignok hjelper det ikke stort at det er så sinnsykt mye feil i boka Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hva jobber Gypsy som egentlig? Og har sitti og strevd med oppgave sjøl i dag, fem timer nonstop nesten :/ lite artig.. Lenke til kommentar
K N Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Noen som spiller wordfeud eller? Trenger noen som vil spille med meg. Tar jo en evighet med disse andre folka, hehe. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Hva jobber Gypsy som egentlig? Og har sitti og strevd med oppgave sjøl i dag, fem timer nonstop nesten :/ lite artig.. Sitter her fortsatt, nå inne på time 6, og hadde en liten forelesning før dette også. Spiller litt wordfeud her også, men nå ble det dårlig med strøm dessverre Endret 28. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
K N Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Noen som spiller wordfeud eller? Trenger noen som vil spille med meg. Tar jo en evighet med disse andre folka, hehe. Ingeborrrg. Bring it on, bitch! It's ON! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Eg fekk ein fem på geografieksamen. Hurra for meg! \o/ No er det berre rettslære og espressokurs igjen, så er veka mi ferdig. Er det fredag endå? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Spydde nettopp ti ganger på rad. God stemning. Ny rekord er det også. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Spydde nettopp ti ganger på rad. God stemning. Ny rekord er det også. Fått i deg ØL? 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Spydde nettopp ti ganger på rad. God stemning. Ny rekord er det også. Fått i deg ØL? Luktet på en Tuborg ja. Nei, egentlig mistenker jeg gatematen jeg spiste fra en salgsvogn i Bangkok. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Herregud. Kjøpe mat fra en gatevogn i Thailand har skaffet meg noen timer på potta og litt sår i bakenden. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Luring, hansern... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Nummeret før jeg spydde utover hele businessklassen, hehehe Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg må le av Oppgrader på Tv2 , idagens episode så er det et par som har en tv fra 1982 på dassen, den vil de oppgradere, til en større tv. Det er så opplagt at det er staged at jeg blir kvalm. hallo i luken 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Søstra mi lå i 4 dager på hotellrommet med konstante magekramper og prosjektilspying etter en restaurant-tur i Thailand. Bra for dem at de hadde nesten 3 uker ferie, da, så hun ikke spøy bort hele ferien. Endret 28. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Søstra mi lå i 4 dager på hotellrommet med konstante magekramper og prosjektilspying etter en restaurant-tur i Thailand. Bra for dem at de hadde nesten 3 uker ferie, da, så hun ikke spøy bort hele ferien. Sånt er kjedelig. Det har ofte hendt at hele reisefølge mitt har endt opp med magesmerter og oppkast etter en bedrøvelig middag i utlandet. Heldigvis har jeg alltid klart å unngå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg