Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til allmenn informasjon: Bislett Kebab KAN det der med å lage god mat.

Det er allmenn informasjon for alle oss som bor øst for Bergen.

 

Kun kjøpt der en gang, men det er muligens den kjipeste jeg noensinne har smakt. Rett og slett dritvond. Spiste ikke mye av den, nei. Kjipt og ha høy standard. Jeg vil og sette pris på drittmat. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ikke faen om jeg skal bevege meg ut av huset. Tror jeg kanskje har noen fiskepinner i frysern :/

Hermegås. Men jeg droppa fiskepinnene og fant pizza på søndagsåpen butikk isteden. Jeg er så sunn :love:

 

Ble baconsnurret marinert kyllingindrefilét, fløtegratinerte poteter og kylling bretagne-saus i dag :')

Hørtes amazing ut :dribble: Må ha det til middag en av dagene.

Lenke til kommentar

Necrosodomic Prosomething: Enten har du vært veldig uheldig, ellers så er det noe galt med deg. Bislett Kebab pleier å ligge på 7-9/10. Har enda ikke blitt skuffa.

 

Var med en venn som ville ha meg med dit pga. den gode kebaben, men han har heller ikke kjøpt kebab der i ettertid, til tross for at han var fast kunde før den gangen. Så vond var den.

Lenke til kommentar

Kun kjøpt der en gang, men det er muligens den kjipeste jeg noensinne har smakt. Rett og slett dritvond. Spiste ikke mye av den, nei. Kjipt og ha høy standard. Jeg vil og sette pris på drittmat. :cry:

Du lever for å provosere meg. Det kan jeg ikke akseptere. Bare vent, jeg planlegger hevnen min, og den vil komme når du minst venter det. Tro meg, den vil være grusom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...